گیمینگرویتی

ثبت نام

Nintendo Switch 2 از NVIDIA DLSS 3.5 Ray Reconstruction پشتیبانی می‌کند

کنسول Nintendo Switch 2 از NVIDIA DLSS 3.5 Ray Reconstruction پشتیبانی می کند و بدین ترتیب توانایی ری‌تریسینگ کنسول جدید نینتندو نسبت به کنسول های PlayStation 5 و Xbox Series X|S بیشتر است.

در پادکستی جدید که توسط Nate the Hate به اشتراک گذاشته شد، (که در گذشته در مورد شایعات نینتندو قابل اعتماد بوده) تأیید شد که کنسول بعدی نینتندو از NVIDIA DLSS 3.5 AI-powered Ray Reconstruction پشتیبانی می‌کند که کیفیت ری‌تریسینگ را به میزان قابل توجهی بهبود می‌بخشد. کیفیت ری‌تریسینگ بیشتر به Denoisers استفاده شده بستگی دارد، بنابراین متغیرها در هر عنوان تغییر خواهند کرد، اما احتمالاً از آنچه PlayStation 5 و Xbox Series X|S در زمینه ری‌تریسینگ در توان دارند، فراتر ظاهر می‌شود، زیرا Ray Reconstruction می‌تواند از طریق نسخه های جدید فریمور به‌روز شود.

با صحبت در مورد مجموعه ویژگی‌های کنسول Nintendo Switch 2 ، در پادکست Nate the Hate همچنین در مورد اینکه کدام ویژگی بخشی از NVIDIA DLSS توسط کنسول پشتیبانی می‌شود، اظهار نظر کرد. در حالی که او می گوید معتقد است Frame Generation پشتیبانی نخواهد شد. همچنین او این کنسول را بسیار آینده نگر می‌داند، زیرا هم نینتندو و هم انویدیا در تلاش هستند تا کنسول را تا حد امکان در زمینه فناوری موبایلی به روز کرده و منطقی‌ترین ویژگی‌ها را در آن قرار دهند.

که بیشتر بخوانید: بازی‌های مولتی پلتفرم زیادی برای سوئیچ ۲ منتشر خواهد شد.

در حالی که Nate the Hate در گذشته قابل اعتماد بوده است، باید آنچه را که امروز فاش شد با کمی احتیاط در نظر بگیریم. با این حال، با توجه به اینکه گزارش های صحبت در مورد اینکه دمو Unreal Engine 5 Matrix Awakens چقدر خوب روی کنسول اجرا شده است، بسیار محتمل است که کنسول واقعاً از Ray Reconstruction (که اخیراً در Cyberpunk 2077 عرضه شد) پشتیبانی کند.

تاریخ انتشار Nintendo Switch 2 هنوز تأیید نشده است. ما شما را در مورد کنسول به محض دریافت اطلاعات بیشتر به روز نگه خواهیم داشت، بنابراین برای دریافت آخرین اخبار با ما همراه باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *