گیمینگرویتی

ثبت نام

کنسول نینتندو سوئیچ 2 ممکن است از HDR پشتیبانی کند

به گزارش گیمین‌گرویتی،کنسول نینتندو سوئیچ 2 ممکن است از HDR پشتیبانی کند زیرا برخی از آگهی‌های استخدام اخیر از نینتندو به این موضوع اشاره دارند.

به گزارش Doctre81 ، نینتندو قصد دارد یک مهندس گرافیک را استخدام کند که وظایف او شامل آزمایش عملکرد نمایشگر نینتندو روی تلویزیون‌ها و برندهای مختلف و توسعه، نگهداری و بهبود آزمایش نمایش برای سیستم نینتندو است. این موارد همگی نشان می‌دهند که شرکت ژاپنی در حال کار بر روی چیزی جدید است که نیاز به آزمایش گسترده دارد.
آنچه واقعاً به پشتیبانی از HDR برای نینتندو سوئیچ 2 اشاره می‌کند، آگهی استخدام دوم برای یک مهندس ارشد تکنولوژی و توسعه نمایش، که وظایف او شامل افزایش کیفیت کلی تصویر از طریق فرآیند تصویر و تکنیک‌های تطبیق تن رنگی می‌شود. در حالی که پشتیبانی از HDR به طور صریح ذکر نشده است، اشاره به تکنیک‌های تطبیق تن رنگی ما را به شک در مورد آزمایش High-Dynamic Range برای کنسول بعدی نینتندو می‌اندازد.
اگرچه هنوز هیچ معرفی رسمی در مورد کنسول نینتندو سوئیچ 2 وجود ندارد، اما به دلیل گزارش‌های متعدد، ما در حال حاضر تصویری مبهم از توانایی‌های کنسول داریم. گفته می‌شود که این کنسول از NVIDIA DLSS و ری‌تریسینگ پشتیبانی خواهد کرد، و عملکرد آن حدود 15٪ در محدوده Xbox Series S و ASUS ROG Ally در حالت دستی خواهد بود.
کنسول نینتندو سوئیچ 2 هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. ما شما را در اسرع وقت با آخرین اخبار به‌روز خواهیم کرد، پس منتظر اخبار باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *