گیمینگرویتی

ثبت نام

قابلیت Backward Compatibility برای Nintendo Switch 2؛ نزدیک‌تر از همیشه

شایعات کنسول Nintendo Switch 2 از چند سال پیش منتشر شده بودند، اما پس از اینکه منابع معتبر فاش کردند کنسول جدید نینتندو در پشت درهای بسته در نمایشگاه Gamescom به نمایش گذاشته شده، این شایعات شدت گرفته‌اند. اکثر این شایعات تاکنون بر مشخصات سخت افزار متمرکز بوده‌اند، که قابل درک است.

طبق معتبرترین منابع، این کنسول دارای یک GPU NVIDIA Ampere با 1280 هسته کودا و 8 هسته CPU Cortex A78 و 12 گیگابایت رم، قابلیت های ری‌تریسینگ بهتر از PlayStation 5 و Xbox Series X (اگرچه گفته می شود عملکرد کلی حدود 15 درصد پایین تر از Xbox Series S است)، و حتی پشتیبانی از NVIDIA DLSS از جمله Super Resolution و Ray Reconstruction (اما نه Frame Generation) خواهد بود. صفحه نمایش باید یک LCD 8 اینچی باشد، در حالی که حافظه داخلی گزارش شده 512 گیگابایت است. طبق آگهی شغلی، نمایشگرهای با دامنه دینامیکی بالا نیز باید پشتیبانی شوند.

بیشتر بخوانید: Nintendo Switch 2 از NVIDIA DLSS 3.5 Ray Reconstruction پشتیبانی می‌کند

با این حال، یک علامت سوال بزرگ در مورد اینکه آیا Nintendo Switch 2 با Switch فعلی سازگار خواهد بود وجود دارد. با توجه به موفقیت باورنکردنی سوییچ، به نظر می رسد که این یک امر عادی باشد، اما نینتندو در گذشته با نسل هایی مانند Nintendo 64، GameCube و Wii U اشتباهات زیادی مرتکب شده است. در مصاحبه اخیر با Inverse، داگ بووزر، رئیس نینتندو آمریکا، به نظر می رسد زمانی که در مورد تلاش برای به حداقل رساندن افت فروش بین چرخه کنسول ها صحبت کرده و به قابلیت Backward Compatibility اشاره می‌کند. “خب، اولاً من نمی توانم اظهار نظر کنم – یا بهتر بگویم، اظهار نظر نخواهم کرد – در مورد شایعاتی که وجود دارد. اما یک کاری که ما با Switch انجام داده‌ایم تا به آن ارتباطات و انتقال کمک کنیم، تشکیل حساب Nintendo است. در گذشته، هر دستگاهی که به آن منتقل شدیم، یک سیستم حساب کاملاً جدید داشت. ایجاد حساب Nintendo به ما امکان می‌دهد در صورت و زمانی که به پلتفرم جدیدی منتقل می‌شویم، با بازیکنان خود ارتباط برقرار کنیم تا به راحت‌تر کردن این فرآیند یا انتقال کمک کنیم. هدف ما به حداقل رساندن افت فروش است که معمولاً در آخرین سال یک چرخه و ابتدای چرخه دیگر مشاهده می شود. من نمی توانم در مورد ویژگی های احتمالی پلتفرم جدید صحبت کنم، اما حساب Nintendo مبنای محکمی برای داشتن این ارتباط در هنگام انتقال است.”

به نظر می رسد تداومی که سیستم حساب Nintendo مشترک ارائه می دهد به تنهایی برای رسیدن به آن هدف کافی نیست. همانطور که در بیانیه او ذکر شد، Bowser نمی تواند در مورد ویژگی های خاص اعلام نشده صحبت کند، اما جامعه نینتندو اکنون در مورد سازگاری با عقب امیدوارتر است.  شرم آور است اگر بازی های اخیر مانند Super Mario Bros. Wonder کنار گذاشته شوند. باید دید که آیا این موضوع سرانجام تایید می شود یا خیر. اگر شایعه 24 سپتامبر 2024 درست باشد، هنوز تقریباً یک سال تا تاریخ عرضه باقی مانده است، و نینتندو بعید است تا زمانی که به خوبی وارد سال 2024 نشویم، مجموعه کامل ویژگی ها را به اشتراک بگذارد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *