گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی چند نفره Far Cry یک بازی تیراندازی استخراج محور است

Insider Gaming متوجه شده است که یک بازی دوم Far Cry در حال توسعه است و یک بازی تیراندازی مولتی‌پلیر استخراج محور است که کاملاً از Far Cry 7 جدا است.

همانطور که در ژانویه 2023 گزارش شد، یوبی سافت روی دو پروژه جداگانه Far Cry به سرپرستی یوبی سافت مونترال کار می کند. در حالی که هر دو بازی چند سال پیش تحت نام رمز Talisker تحت یک پرچم بودند، تغییرات مدیریتی و وسعت بازی جهت خود را تغییر داد. نتیجه دو پروژه Far Cry بود، Far Cry 7 که عنوان اصلی بعدی یوبی سافت است و به صورت داخلی با نام Project Blackbird شناخته می شود، در حالی که بازی مولتی‌پلیر آن Project Maverick نامیده می شود. هر دو بازی اکنون موجودیت های کاملاً جداگانه ای هستند، با Maverick که به یک تجربهمولتی‌پلیر استخراج محور Far Cry تبدیل می شود.

بیشتر بخوانید: اطلاعات جدید از Far Cry 7 لو رفت، بازی دارای یک داستان “غیرخطی” خواهد بود

به نظر می‌آید که پروژه مولتی‌پلیر Far Cry در طول چرخه توسعه چند ساله خود چندین بار تغییر کرده است. یوبی سافت اکنون این بازی را یک تیرانداز مبتنی بر استخراج که در فضایی خیالی به نام Alashnica که براساس آلاسکا بوده، تنظیم کرده است. داستان بازی حول محور بازیکنانی می‌چرخد که با وعده آزادی به منطقه کشیده می‌شوند، اما فقط کشوری پر از هرج و مرج را پیدا می‌کنند که عملاً اعتمادی بین مردم وجود ندارد.

به سبک واقعی Far Cry، بازیکنان برای زنده ماندن باید محیط را برای منابع جستجو کنند. منابع شامل کشتن حیوانات برای چرم برای ساختن تجهیزات، یافتن مواد شیمیایی برای ساخت ابزار، برداشت گیاهان برای لوازم پزشکی و یافتن قطعات سلاح و پوکه های فشنگ برای سلاح و مهمات است.

این بازی دارای یک Hideout است که پایگاه عملیات شما و مکان امن شما برای پنهان کردن سلاح ها، تجهیزات، ابزارها و موارد دیگر است. به نظر می‌آید که این بازی جدید Far Cry نه تنها یک تجربه انفرادی، بلکه می تواند یک تجربه تیمی باشد که هم تیمی ها Hideout و غارت یکسانی را به اشتراک می گذارند.

همانطور که از یک بازی تیراندازی لوت‌محور انتظار می رود، گیم پلی بازی بر روی جمع آوری تجهیزات، ارتقاء سطح و خرید امتیازات متمرکز است. اگرچه منابع خبری نتوانستند مشخص کنند به طور عمیق در مورد اینکه مزایا شامل چه مواردی می شوند. گفته شده که آنها به طور مستقیم به سیستم لولینگ گره خورده اند. برای ارتقاء سطح، بازیکنان باید قراردادهای داخل بازی (چالش‌ها) را تکمیل کنند تا بتوانند امتیازات را خریداری کنند.

Maverick یک بازی پرخطر و پر از پاداش است، با فعال شدن مرگ دائمی به این معنی که اگر بازیکن بمیرد، همه چیز از جمله تجهیزات، امتیازات و سطوح را از دست می دهد. تنها چیزی که بازیکن می تواند نگه دارد، وسایلی است که در Hideout ذخیره شده است.

در هر صورت، به خاطر سابقه یوبی سافت به تأخیرهای داخلی، پیشنهاد می‌کنیم در مورد تاریخ ها احتیاط کنید، قرار است که این بازی در حال حاضر قبل از Far Cry 7 منتشر شود. تاریخ انتشار در حال حاضر برای آوریل 2025 برنامه ریزی شده است و این بازی در نیمه اول سال 2024 وارد مرحله آلفا می شود. اگر یوبی سافت به این برنامه پایبند باشد، ممکن است در آینده نزدیک بیشتر در مورد Maverick بشنویم.

نظر شما در مورد بازی مولتی‌پلیر Far Cry چیست؟

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *