گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلری از بازی‌های Convallaria ،RAN: Lost Islands و Lost Soul Aside منتشر شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، ویدیویی جدید از بازی‌های در دست ساختی که از برنامه PlayStation China Hero Project سونی بهره برده‌اند توسط رسانه‌ی Gematsu منتشر شده است.

 

این ویدیو که شامل ترکیب چندین بازی یا «مونتاژ» می‌شود، در مراسم اخیر Unreal Fest Shanghai 2023 به نمایش درآمد؛ مراسمی که از تاریخ 9 آذر (30 دسامبر) تا 10 آذر (11 دسامبر) در هتل Shangri-La Hotel Qiantan در شهر شانگهای جریان داشت. ناگفته نماند که همه‌ی این بازی‌ها با موتور آنریل انجین (Unreal Engine) 4 یا 5 ساخته شده‌اند. برنامه‌ی PlayStation China Hero Project برنامه‌ای برای تسهیل‌سازی توسعه‌ی بازی برای سازندگان محلی چینی می‌باشد که توسط سونی اینتراکتیو انترتینمنت (Sony Interactive Entertainment) راه اندازی شده است. بازی‌هایی از قبیل F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch (که بیش از دو سال پیش منتشر شده بود) و چندین بازی دیگر مانند RAN: Lost Islands در این بین هستند.

 

بازی RAN: Lost Islands ساخته‌ی استودیوی جالی راجر (Jolly Roger)، پیش از این به عنوان یک بازی بتل‌رویال (Battle Royale) با تم دزدان دریایی لقب داشت. با این حال، صفحه‌ی X (توییتر سابق) بازی مورد بحث، این بازی را به صورت «مبارزات از نزدیک قرون‌وسطایی بقا» معرفی می‌کند. به هر حال، نه صفحه‌ی X این بازی و نه صفحه‌ی استیم آن برای مدت طولانی‌ای به‌روز‌رسانی نشده‌اند، پس باعث خشنودی است که بدانیم این بازی هنوز در دست توسعه قرار دارد.

 

بازی Convallaria یکی دیگر از عناوینی است که چهار سال از زمان شنیدن خبری از آن می‌گذرد؛ زمانی که تایید شد این بازی از تکنولوژی ری‌تریسینگ (Ray-Tracing) شرکت انویدیا (NVIDIA) بهره می‌برد. این بازی سوم‌شخص اکشن شوتر مولتی‌پلیر، در استودیوی لونگ فورس (Loong Force) مراحل توسعه‌ی خود را طی می‌کند. سال پیش، سونی رسماً تایید کرد که این بازی را برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌آستیشن 5 منتشر خواهد کرد؛ درحالی که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی آن، بلاتکلیف است.

 

پر سر و صداترین بازی از برنامه‌ی PlayStation China Hero Project، به راحتی بازی Lost Sould Aside است. این بازی که اصالتاً توسط یک نفر به نام بینگ یانگ (Bing Yang) در حال ساخت بود، به مدت 5 سال در دست توسعه بوده است و گیمرها را با مبارزات الهام گرفته از Devil May Cry و گرافیک جذاب خود شگفت‌زده کرد. می‌توان پلیرهای رایانه‌های شخصی را از عرضه‌ شدن این بازی روی پلتفرم خود مطمئن ساخت و همچنین اینکه دارای ری‌تریسینگ و پشتیبانی از NVIDIA DLSS 3 خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید: ظاهراً نسخه PS4 بازی Lost Soul Aside کنسل شده است

 

این ویدیوی مونتاژ شده از بازی‌های برنامه‌ی PlayStation China Hero Project شامل بازی‌های دیگری هم می‌شود که می‌توان به بازی مخفی‌کاری اکشن Evotinction، بازی شوتر هک-اند-اسلش سوم‌شخص Exiledge، بازی اکشن نقش‌آفرینی Daba: Land of Water Scar (ساخته‌ی استودیوی Darkstar، سازندگان SINNER: Sacrifice for Redemption)، بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان‌باز The God Slayer (از استودیوی Pathea Games، سازنده‌ی My Time at Portia و My Time at Sandrock) و بازی اکشن نقش‌آفرینی The Winds Rising (ساخته‌ی استودیوی TiGames، سازنده‌ی بازی F.I.S.T.: Forged in Shadow Torch که در بالاتر هم ذکر شده بود) اشاره کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *