گیمینگرویتی

ثبت نام

ظاهراً نسخه PS4 بازی Lost Soul Aside کنسل شده است

به نظر می‌رسد Sony Interactive Entertainment و Ultizero Games بی‌سروصدا نسخه PS4 بازی Lost Soul Aside را لغو کرده‌اند. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

پروژه‌ای که هفت سال پیش به‌عنوان یک بازی کوچک و آن هم توسط یک توسعه‌دهنده تنها آغاز شده بود، در نهایت یک اثر پر هزینه و AAA با بودجه سونی و با تیم توسعه مناسب تبدیل شد.

تا سال گذشته، بازی قرار بود فقط برای PS4 و PS5 عرضه شود، اما ظاهراً همه چیز تغییر کرده است!

تریلر رویداد ChinaJoy امسال هیچ اشاره‌ای به نسخه PS4 بازی نکرده است!

سونی اخیراً نمایشگاه ChinaJoy را برگزار کرد که یکی از نکات برجسته آن نمایش چشمگیر Lost Soul Aside بود؛ اولین‌بار وب‌سایت Gematsu مطلع شده بود و در تریلر منتشر شده از این بازی فقط PC و PS5 را به‌عنوان پلتفرم‌های نهایی یاد شده است.

در توضیحات تریلر این‌گونه آمده بود: «Lost Soul Aside یک بازی نقش‌آفرینی/اکشن خواهد بود که با کمک موتور بازی‌سازی Unreal Engine 4 توسعه‌یافته و برای انتشار روی PC و PS5 برنامه‌ریزی‌شده است.»

«بازی دارای یک سیستم مبارزه منحصربه‌فرد، گرافیک خیره‌کننده و داستانی جذاب دارد و گیم‌پلی بازی حول نبردهای روان و شدید می‌چرخد؛ بازیکنان با انواع دشمنان و چالش‌های قدرتمند روبرو می‌شوند.»

نه سونی و نه Ultizero تأیید نکرده‌اند که نسخه PS4 بازی Lost Soul Aside لغو شده است، اما با نگاهی به تریلرهای اخیر و ویدئوهای گیم‌پلی آن، می‌توان حدس زد که سازندگان تمرکز خود را بر روی نسخه‌های نسل فعلی گذاشتند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *