گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر شخصیت‌های Li Mei و Baraka در بازی Mortal Kombat 1

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی NetherRealm تریلر جدید بازی Mortal Kombat 1 منتشر کرده است. این تریلر Baraka در Mortal Kombat 1 و رهبر سابق جنگجویان Umgadi یعنی Li Mei را نشان می‌دهد.

علاوه بر نگاهی سریع به گذشته Li Mei، بخش‌هایی از گیم‌پلی و داستان فعلی این شخصیت را هم می‌بینیم. در ویدیو همچنین مشخص شد Baraka و Tanya در لیست مبارزان قابل انتخاب هم حضور خواهند داشت. گیم‌پلی و سبک مبارزه آن‌ها را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید:

https://www.namasha.com/v/UtDFgnCi

از زمان اولین رونمایی تاکنون شخصیت‌های زیادی برای حضور در Mortal Kombat 1 معرفی شده‌اند. اوایل این ماه مبارزان محبوب دیگری مثل Smoke ،Cyrax ،Sektor ،Rain و Frost هم برای حضور در آن تایید شدند.

استودیوی NetherRealm همچنین حضور Homelander، Peacemaker و Omni-Man را هم در Kombat Pack 1 تایید کردند. سایر شخصیت‌های Pack اول را در این لینک مشاهده کنید.

این عنوان قرار است روز 19 سپتامبر (28 شهریور) برای پی‌سی، ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 5 و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد. قرار است ماه اوت (مرداد-اوایل شهریور) بتا دریافت می‌کند که فقط برای پیش‌خرید کنندگان در دسترس قرار می‌گیرد. خریداران نسخه‌های Premium و Kollector هم 4 روز زودتر در 15 سپتامبر (24 شهریور) اجازه ورود به بازی را خواهند داشت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *