گیمینگرویتی

ثبت نام

حضور Homelander در بازی Mortal Kombat 1 به‌همراه دیگر قهرمانان محبوب

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی NetherRealm اعلام کرد Kombat Pack بازی Mortal Kombat 1 شامل Omni-Man از Invincible، شخصیت Homelander از The Boys و Peacemaker از The Suicide Squad خواهد بود. علاوه بر این، مبارزان قدیمی اصیل مجموعه Mortal Kombat یعنی Quan-Chi، Ermac و Takeda هم بخشی از Kombat Pack 1 خواهند بود. این بسته مدتی بعد از عرضه بازی اصلی برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد.

تریلری هم برای ظاهر این شخصیت‌ها در بازی منتشر شده است. همان‌طور که می‌توان دید، مدل این شخصیت‌ها تماما از سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی الهام گرفته شده است. Peacemaker کاملا از روی بازیگر آن یعنی جان‌سینا و مدل Homelander هم براساس آنتونی استار بازیگر آن در سریال The Boys طراحی شده‌اند.

اوایل این ماه حساب رسمی The Boys در شبکه اجتماعی TikTok حضور Homelander در بازی Mortal Kombat 1 را تایید کرده بود. پیش از آن هم شایعات و گزارشات زیادی در این باره شنیدیم. در واقع در بخش نظرات مربوط به آمدن این شخصیت به Call of Duty، حساب رسمی The Boys در پاسخ به یکی از نظرات پستی ارسال کرد که به‌طور ساده و کوتاه می‌گفت «MK تایید شد.»

‌بازی Mortal Kombat 1 روز 19 سپتامبر (28 شهریور) برای پی‌سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سریز ایکس/اس و نینتندو سوئیچ منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *