گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر جدید سریال Monarch: Legacy of Monsters منتشر شد

اپل تی وی پلاس روز جمعه در NYCC تریلر جدیدی را برای سریال جدید خود با نام “Monarch: Legacy of Monsters” منتشر کرد.

این سریال در تاریخ 17 نوامبر با 10 قسمت منتشر خواهد شد. دو قسمت اول به طور همزمان اضافه خواهند شد و سپس  تا 12 ژانویه هر هفته یک قسمت جدید اضافه خواهد شد.

کرت راسل و پسرش وایات راسل هر دو نقش لی شاو را در سنین مختلف بازی خواهند کرد. ماری یاماموتو نیز در این سریال حضور خواهد داشت.

داستان این سریال پس از وقایع فیلم گودزیلا در سال 2014 اتفاق می افتد.

آنا ساوای نقش کیت، یک “معلم مدرسه سابق و بازمانده جی دی” را بازی خواهد کرد. واتابه نقش کنتارو، “یک جوان کنجکاو، خلاق و باهوش که هنوز رسالت خود را پیدا نکرده است” را بازی خواهد کرد. کلمنس نقش می، “یک مهاجر آمریکایی که کمی خشن است” را بازی خواهد کرد، تیپت نقش تیم، “یک کارمند اداری که رویای ماجراجویی در فضای باز را دارد” را بازی خواهد کرد و لاسوفسکی نقش دووال، “کارشناسی که ایمان مطلق به خود و مهارت هایش دارد” را بازی خواهد کرد.

شما همچنین می‌توانید تریلر فیلم Godzilla Minus One را از این لینک مشاهده کنید.

این سریال “افسانه اسطوره ای دنیایی که در آن هیولاها واقعی هستند” را بررسی می کند و پروژه “سفر خانواده ای را دنبال می کند که به دنبال کشف اسرار خود و میراثی هستند که آنها را به سازمان مخفی Monarch پیوند می دهد”.

این سایت همچنین کریس بلک و مت فراکشن را به عنوان خالقان مشترک این سریال معرفی می کند، بلک همچنین به عنوان مجری برنامه فعالیت خواهد کرد. جوبی هارولد و توری تونل تهیه کنندگان اجرایی در Safehouse Pictures هستند، در کنار هیرو ماتسوکا و تاکماسا آریتا در TOHO.

فیلم گودزیلا در مقابل کونگ که توسط برادران وارنر و Legendary Entertainment تهیه شده است، در ایالات متحده که در مارس 2021 اکران شد، بیش از 100 میلیون دلار فروش داشته است. در پنج روز اول نمایش، 48.5 میلیون دلار در گیشه ایالات متحده به دست آورد. در ژاپن، در ماه جولای بعد با عملکرد قوی 464 میلیون ین و کسب مقام اول در گیشه اکران شد.

دنباله آن، Godzilla x Kong: The New Empire در 12 آوریل منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *