گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر فیلم Godzilla Minus One بازگشت گودزیلا به گذشته وحشتناک

به گزارش گیمین‌گرویتی عموماً فرض می‌شود که گودزیلا، موجود هیولایی که در فیلم ایشیرو هوندا در سال ۱۹۵۴ از دریا بیرون آمد، نمایانگر تراژدی پساجنگ جنگ جهانی دوم در ژاپن بود؛ شاید نمایانگر سلاح‌های هسته‌ای بعد از بمباران هیروشیما و ناگازاکی باشد، یا نمایانگر نهاد آمریکای وحشی و تخریب‌گر باشد.
از آن زمان، این مارمولک عظیم شکل‌های مختلفی گرفته است، برخی از آنها مهربان‌تر از دیگران. اما اتصال تاریخی آن به تاریک‌ترین روزهای ژاپن شاید تا به حال به وضوح‌تر نشان داده نشده باشد، مانند فیلم ژاپنی جدید “Godzilla Minus One” که توسط توهو تولید شده و در تاریخ ۱ دسامبر در سینماهای آمریکا منتشر خواهد شد.

آخرین تریلر این فیلم این موضوع را واضح می‌کند. “Godzilla Minus One” در دهه ۱۹۴۰ اتفاق می‌افتد و نشان می‌دهد که این موجود به یک کشور حمله می‌کند که از پیروزی در جنگ جهانی دوم در حال سقوط است. توهو در یک اطلاعیه مطبوعاتی عنوان فیلم را به شکل کاملاً واضحی توضیح داد: “بعد از جنگ، وضعیت اقتصادی ژاپن به صفر کاهش یافته است. گودزیلا ظاهر شده و کشور را وارد وضعیت منفی می‌کند.”
اگر “شین گودزیلا” طنزی از سیاست‌های ژاپنی بود که به هدف بازنمایی گودزیلا در روشنایی سونامی سال ۲۰۱۱ و حادثه هسته‌ای فوکوشیما می‌پرداخت، آنگاه “Godzilla Minus One” گودزیلا را به فرم اصلی‌اش بازمی‌گرداند. اما به نظر می‌آید هر دو فیلم تمایلی دارند تا بخشی از ترس وحشیت‌آمیز این موجود را به او بازگردانند.
“Godzilla Minus One” توسط تاکاشی یامازاکی نویسنده و کارگردانی شده و ۳۳مین فیلم گودزیلا توهو خواهد بود، و اولین فیلم در لایو اکشن بعد از “شین گودزیلا” است. توافق شرکت با لجندری پیکچرز، که فیلم‌های “مانسترورس ” گودزیلا آمریکایی را تولید می‌کند، ممنوعیت از عرضه یک لایو اکشن دیگر در همان سال میدهد ، که در سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ فیلم‌هایی منتشر کرده است. اخبار خوب این است که توهو انگیزه دارد تا “Godzilla Minus One” را در امریکا در سال جاری به سرعت منتشر کند، قبل از آنکه لجندری Godzilla x Kong: The New Empire را در سال ۲۰۲۴ منتشر کند.
و اگر این مقدار عملکرد گودزیلا برای شما کافی نیست، به خاطر داشته باشید که مجموعه تلویزیونی اسپین اف  اپل تی‌وی پلاس با نام مانسترورس: ارث هیولاها در نوامبر رونمایی شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *