گیمینگرویتی

ثبت نام

فایل‌ بازی‌های Metal Gear 4، 5 و Peace Walker در Metal Gear Solid: Master Collection پیدا شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، این فایل‌ها می‌تواند نشان‌گر این باشد که کونامی (Konami) درحال کار روی بازی‌های اصلی دیگر این سری در قالب Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 2 است.

 

بازی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 عرضه شده است و به پلیرها اجازه می‌دهد تا سه نسخه‌ی اصلی این سری بازی‌ها را به همراه Snake و دوستان، دوباره تجربه کنند. با این وجود، در زمانی که Metal Gear: Master Collection Vol. 1 معرفی شد، همانطور که انتظار می‌رفت، ظاهراً کونامی برنامه دارد تا Vol. 2 را به همراه دیگر نسخه‌های اصلی این سری، عرضه کند.

این اطلاعات براساس ادعا‌های یک کاربر ردیت به نام Timo653 است. درحالی که او اسکریپت‌های لانچر بازی Metal Gear Solid 2 را در این مجموعه بررسی می‌کرد، چندین فایل مرتبط با Metal Gear Solid: Guns of the Patriots، Metal Gear Solid 5 و Metal Gear Solid: Peace Walker یافت.

عناوین Vol.1 هم در این فایل‌ها حضور دارند و به احتمال در دست ساخت بودن Vol. 2 اعتبار بیشتری می‌بخشند. کونامی تاکنون چیزی را تایید نکرده است پس باید تا معرفی رسمی آن منتظر بمانیم. در این بین، شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی نسخه‌ی ریمیک Metal Gear Solid 3 را تماشا کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *