گیمینگرویتی

ثبت نام

اولین گیم پلی Metal Gear Solid 3 Remake بسیار زیبا به نظر می‌رسد!

Konami در نمایشگاه Xbox Partner Preview اولین نگاهی به گیم پلی بازسازی آینده خود از Metal Gear Solid 3: Snake Eater را به اشتراک گذاشت. و نفس گیر به نظر می رسد.

در حالی که کوتاه بود، تریلر گیم پلی گیم پلی مخفی کاری امضا را در عمل نشان داد. از عبور مار از میان آب در حالی که نزدیک به یک تمساح است تا او در حال کشتن یک دشمن با یک تپانچه مجهز به ضمیمه صدا خفه کن است.

جالبتر اینکه، پایان تریلر تایید کرد که این بازی روی Unreal Engine 5 اپیک اجرا خواهد شد، که گزارش های قبلی را تایید می کند که بازسازی بسیار مورد انتظار روی Unreal Engine اجرا خواهد شد.

علاوه بر گیم پلی کوتاه، تیزر همچنین نگاه خوبی به Metal Gear Solid 3 در حال اجرا روی Unreal Engine 5 ارائه کرد، با برش های مختلف به چندین محیط درون بازی و نمای نزدیک حیوانات، مانند مار که در علف می خزد یا قورباغه ای که در آب شنا می کند.

بازسازی برای Metal Gear Solid 3: Snake Eater در اواخر ماه مه در طول نمایشگاه Sony State of Play به طور رسمی تحت عنوان Metal Gear Solid Delta: Snake Eater اعلام شد. در حالی که مردم از اینکه در عنوان بازسازی به جای عدد 3 از نماد Delta (Δ) استفاده شده است، گیج شده بودند، کونامی توضیح داد که قرار دادن نماد Δ در عنوان بازسازی به معنای تغییراتی است که در بازی اصلی منتشر شده تقریبا 20 سال پیش ایجاد شده است.

با وجود برخی تغییراتی که در بازی ایجاد شده است، Metal Gear Solid 3 Remake برخی از ویژگی های موجود در نسخه اصلی را حفظ خواهد کرد. به طور خاص، از همان خطوط صوتی بازی اصلی استفاده خواهد کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *