گیمینگرویتی

ثبت نام

توسعه پورت PC بازی Marvel’s Spider-Man 2 در سال مالی جاری به‌اتمام می‌رسد

به گزارش گیمین‌گرویتی، هم‌اکنون پورت نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی Marvel’s Spider-Man 2 در دست ساخت قرار دارد و با توجه به اسناد فاش شده، به‌نظر می‌رسد که توسعه‌ی آن تا پایان سال مالی کنونی به‌اتمام می‌رسد.

 

با توجه به گزارش کاربر Aquamarine در فروم سایت Install Base، اسناد محرمانه‌ای که در پی حملات باج‌افزاری به استودیوی اینسامنیک (Insomniac) فاش شده‌اند، حاوی اطلاعاتی مانند جزییات بودجه‌ی اولیه‌ی اینسامنیک برای توسعه‌ی پورت‌ PC بازی‌های منتشر شده و آینده‌ی خود می‌باشد. پورت نسخه‌ی دوم Marvel’s Spider-Man برای رایانه‌های شخصی، تقریباً دو برابر نسخه‌ی قبلی خود یعنی 4.6 میلیون دلار هزینه خواهد داشت؛ همچنین توسعه‌ی این پورت در سال مالی 2024 به‌اتمام می‌رسد، که یعنی بعد از آوریل 2024 عرضه خواهد شد. با دانستن اینکه استودیوی اینسامنیک تجربه‌‌ای کامل را برای پلیرهای PC ارائه می‌دهد، به احتمال زیاد پورت موردنظر پس از عرضه‌ی همه‌ی بسته‌های الحاقی این بازی برای پلی‌استیشن 5 منتشر شود.

 

بیشتر بخوانید: استودیو Insomniac به‌نظر می‌رسد که بازی Spider-Verse را در دست ساخت دارد

 

درحالی که پورت رایانه‌های شخصی Marvel’s Spider-Man 2 در زمان عرضه‌ی خود هزینه‌بر‌ترین پورت اینسامنیک خواهد بود، اما به‌نظر می‌رسد که بازی Spider-Man 3 با تخمین هزینه‌ی 7 میلیون دلاری خود در آینده، این رقم را خواهد شکست.

 

با اینکه بازی Marvel’s Spider-Man 2 به‌طور انحصاری برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده است، تعجب‌آور نیست که نسبت به بازی پیشین خود برای پورت PC دوبرابر هزینه داشته باشد، و بسیار جالب خواهد بود تا ببینیم گرافیک بصری این بازی تا چه میزان پیشرفت خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man 2 | شگفتی‌های جدید، ماجراجویی بی‌نظیر

 

بازی Marvel’s Spider-Man 2، مکملی بدون خطر از نظر تغییر ساختار و فرمولی خود برای نسخه‌ی پیشین  2018 است. با داستانی بسیار احساسی، پیشرفت بسیار زیاد در جا‌به‌جایی، گرافیک و عملکرد بی‌نظیر، و گزینه‌های Accessibility‌ بی‌همتا در صنعت گیم، محتمل است تا نظر طرفداران را نسبت به نسخه‌ی قبل خود بیشتر جلب کند. هرچند، تحولی بزرگ‌تر برای بازی Spider-Man 3 نیاز خواهد بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *