گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: استودیو Insomniac به‌نظر می‌رسد که بازی Spider-Verse را در دست ساخت دارد

به گزارش گیمین‌گرویتی، به‌‌لطف بازی‌های Spider-Man، سهام استودیوی اینسامنیاک (Insomniac) به استراتوسفر صعود کرده است! و به‌نظر می‌رسد که در بین برنامه‌های آینده‌ی این استودیو، بازی Spider-Verse نیز جایی خوش کرده باشد.

 

گویا که اینسامنیاک اخیراً دچار نشت اطلاعاتی شده است که به‌دنبال آن، اطلاعات داخلی و اسنادهایی فاش شده‌اند. به‌نظر می‌رسد که یک کاربر ردیت (Reddit) در پستی که اکنون حذف شده، سرنخ‌هایی از توسعه‌ی بازی Spider-Verse در استودیوی اینسامنیاک یافته است که عبارت «پشتیبانی اضافی برای Spider-Verse» در یکی از تصاویر دیده می‌شود.

 

در این بین، نوشته‌های دیگری شامل «RCE» و «SM3» نیز در تصویری دیگر مشاهده می‌شود که ظاهراً به پروژه‌های دیگر اینسامنیاک اشاره دارد. نام دومی احتمالاً به بازی آینده‌ی Marvel’s Spider-Man 3 مربوط می‌شود. درحالی که ممکن است منظور از «RC»، فرنچایز Ratchet and Clank باشد؟ اگر اینطور است، آیا به بازی Rift Apart سال 2021 اشاره دارد یا خیر؟

 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی بازی Marvel’s Spider-Man 2 | شگفتی‌های جدید، ماجراجویی بی‌نظیر

 

لازم به ذکر است که در همین تصویر، واژه‌ی «Spider» نیز در انتهای فهرست پروژه‌های آینده‌ی استودیوی مورد بحث مشاهده می‌شود، اما واژه‌های دیگر به‌دلیل برش تصویر قابل خواندن نیستند.

 

بد نیست بدانیم که نمی‌توان گفت که این مدارک قابل استناد باشند. تصاویر بسیار تار هستند و هیچ مهر تاییدی بر صحت داشتن این لیک وجود ندارد.

 

با همه‌ی این تفاسیر، مدتی است که اینسامنیاک روی یک بازی مولتی‌پلیر برای پلی‌استیشن 5 کار می‌کند که قرار است یک بازی AAA باشد. همچنین، پیش از این گفته شده است که این عنوان می‌تواند یک بازی مارولی دیگر باشد. آیا استودیوی اینسامنیاک ‌می‌تواند درحال کار روی یک بازی مولتی‌پلیر Spider-Verse باشد تا از موفقیت مجموعه انیمیشن آن و بازی‌های خود سود ببرد؟

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *