گیمینگرویتی

ثبت نام

ریمیک بازی Lollipop Chainsaw RePOP به ریمستر تغییر می‌کند


به گزارش گیمین‌گرویتی، مدیر عامل سابق استودیوی Kadokawa Games و مدیر عامل حاضر استودیوی Dragami Games، آقای یوشیمی یاسودا (Yoshimi Yasuda) در پلتفرم X (توییتر سابق) بیان کرد که ریمیک بازی Lollopop Chainsaw RePOP بر اساس درخواست‌های مردم، به ریمستر تبدیل شده است.

این بازی بعد از یک تاخیر، در تابستان سال 2024 عرضه خواهد شد.

استودیوی Dragami Games هنوز پلتفرم‌های مقصد را برای این عنوان اعلام نکرده است. سازندگانی که به روی نسخه اصلی بازی در سال 2012 کار کرده بودند به همراه سازندگان استودیوی Dragami Games درحال توسعه این بازی هستند.  آقای جیمز گان (James Gunn) و گویچی سودا (Gōichi Suda) در ساخت این ریمستر دخالتی ندارند.

آقای یاسودا در توییتر به زبان انگلیسی و ژاپنی در ماه جولای 2022 نوشت که شرکت او، IP این بازی را بعد از وضعیت نامشخص آن از Kadokawa Games خریده است. او همچنین اضافه کرد که شرکت Warner Bros از استودیوی Dragami Games در این کار حمایت می‌کند.

بازی The Lollipop Chainsaw در ژانر hack-and-Slash در سال 2012 برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 به طور جهانی عرضه شد.

استودیوی Grasshopper Manufacture وظیفه ساخت بازی و شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment وظیفه انتشار بازی را بر عهده داشتند. این بازی یک همکاری بین طراح بازی، گویچی سودا (ملقب به Suda51) و فیلم‌ساز، جیمز گان بود.

کادوکاوا گیمز بخشی از تجارت خود را در ماه مه 2022 به شرکت تازه تاسیس شده‌ی Dragami Games واگذار کرد. رییس و مدیرعامل استودیوی Kadokawa Games، آقای یاسودا و مدیر شرکت به همراه آقای ساتوشی فویونو (Satoshi Fuyuno) استودیوی Dragami Games را در ماه مه سال 2022 تاسیس کردند.

همچنین، شما می‌توانید خبر درمورد مشخص شدن نام بازی و تاخیر خوردن آن را از این لینک بخوانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *