گیمینگرویتی

ثبت نام

نام و تاریخ انتشار بازسازی بازی Lollipop Chainsaw مشخص شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، بازسازی بازی Lollipop Chainsaw که توسط Dragami Games انجام می‌شود حالا یک نام رسمی دارد. متاسفانه اما یک تاخیر هم در انتشار آن صورت گرفته است.

Dragami Games امروز اعلام کرد این بازی Lollipop Chainsaw RePOP نام دارد. همچنین اعلام شد تاریخ انتشار آن برای تابستان 2024 در نظر گرفته شده است. پیش از این قرار بود تابستان امسال شاهد عرضه آن باشیم.

Dragami Games در بیانیه منتشر شده گفت: «هرچند ساخت RePOP با هدف عرضه آن در سال 2023 دنبال می‌شد، تعهد ما نسبت به ارائه بهترین کیفیت ممکن به بازیکنان باعث شد تا برای اطمینان حاصل کردن از این موضوع به زمان بیشتری نیاز داشته باشیم. صادقانه از تمام کسانی که منتظر جدیدترین نسخه از مجموعه Lollipop Chainsaw بودند عذرخواهی می‌کنیم و از شما می‌خواهیم که درباره این موضوع ما را درک کنیم.»

این بازسازی ابتدا در سال 2022 تایید شده بود. بازی اصلی سال 2012 در دسترس قرار گرفت. سبک آن هک اند اسلش اکشن و سازنده آن Grasshopper Manufacture بود. البته در توسعه این بازسازی Suda51 و جیمزگان (بله همان جیمزگان معروف) نقشی ندارند.

این عنوان از زمان عرضه طرفداران زیادی جذب کرد. آن‌ها به‌شدت منتظر عرضه مجدد این بازی هستند چراکه تجربه آن روی کنسول‌های جدید سخت‌تر شده است. بالاخره قرار است با عرضه Lollipop Chainsaw RePOP خواسته‌ها پاسخ داده شود.

بازی Lollipop Chainsaw RePOP تابستان 2024 عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست پلتفرم‌های مقصد آن چه هستند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *