گیمینگرویتی

ثبت نام

ساخت دنباله بازی Lies of P تایید شد

بازی Lies of P تقریبا همین 2 ماه پیش منتشر شده بود، اما شرکت Neowiz از حالا شروع به نگاه به آینده و چگونگی گسترش این آی‌پی کرده است. به گزارش گیمین‌گرویتی، Ji Won Choi، کارگردان این عنوان، در بیانیه‌ای جدید اعلام کرد دنباله‌ای کامل برای آن در نظر گرفته شده است.

Choi گفت: «بالاترین اولویت ما ساخت محتوای دانلودی و کار روی دنباله است. تیم سازنده تلاش بالا، فکر زیاد و بررسی جنبه‌های متفاوت پروژه‌ها را بر عهده گرفته است.»

با وجود اینکه قبلا اشاراتی به ساخت محتوای دانلودی برای Lies of P شده بود، درباره برنامه‌ریزی Neowiz برای توسعه یک دنباله اطلاعاتی نداشتیم. به همین ترتیب دیدن اینکه چنین برنامه‌هایی تا این حد ساده تایید می‌شوند باعث تعجب است (هرچند خوشحال کننده)؛ مخصوصا اینکه در نظر می‌گیریم بازی اول همین چند هفته پیش در دسترس قرار گرفت.

البته با توجه به موفقیتی که این بازی به‌دست آورد، منطقی است که Neowiz به دنبال ادامه کار روی آن باشد. نه تنها Lies of P مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت، بلکه از نظر تجاری هم به موفقیت رسید. با وجود اینکه بازی از ابتدای عرضه در سرویس گیم‌پس به رایگان در دسترس قرار گرفت، توانست در ماه سپتامبر بیش از 1 میلیون واحد به فروش برساند.

ما در نقد و بررسی خود از این بازی امتیاز 9 را به دلیل نکات مثبتی مثل داستان جذاب و گیم‌پلی لذت‌بخش برای آن در نظر گرفتیم.

این عنوان هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سریز ایکس/اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *