گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بسته‌ی الحاقی رایگان بازی Layers of Fear با نام The Final Prologue عرضه شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی بلوبر تیم (Bloober Team) اعلام کرده است که بازی Layers of Fear برای ماه هالووین بسته‌ی الحاقی‌ای با نام The Final Prologue عرضه خواهد کرد. این بسته‌ی الحاقی هم اکنون برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی دردسترس قرار دارد.

The Final Prologue داستان بازی اصلی Layers of Fear 2 را که در سال 2019 عرضه شده بود دنبال می‌کند. بازی‌ای که شامل بازیگری درحال گشت‌وگذار یک کشتی تفریحی بود درحالی که کارگردانی ناشناخته، پلیر را در ماجراجویی خود راهنمایی می‌کرد. این بار، پلیر کسی است که اکشن فیلم را کارگردانی می‌کند درحالی که سعی می‌کند تا رمز و راز تولید پرمشکل هالیوود را کشف کنند.

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

از آنجایی که شما کنترل همه چیز را به دست دارید، این قدرت را دارید تا صحنه‌ها را به سلیقه خود شکل دهید. شما مسئول ساخت فیلم ترسناک نهایی هستید – با خشونت، ناراحتی و ترس به عنوان ابزارهایتان. شما باید تلاش کنید تا شاهکار نهایی خود را کامل کنید، حتی اگر اطراف شما به هرج‌ومرج تبدیل شود.

این بسته‌ی الحاقی به مناسبت پانزدهمین سالگرد بلوبر تیم به صورت رایگان برای همه دارندگان بازی Layers of Fear در دسترس قرار گرفته است و به صورت یک چپتر جدا در داخل منوی اصلی بازی ‌وجود دارد.

 

بازی Layers of Fear درحال حاضر برای ایکس‌باکس سریز، پلی‌استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی از طریق پلتفرم استیم و اپیک‌گیمز در دسترس قرار دارد. همچنین، شما می‌توانید برای مطالعه‌ی نقد و بررسی بازی Layers of Fear کلیک کنید.

 

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *