گیمینگرویتی

ثبت نام

احتمالاً از بازی GTA 6 در همین هفته رونمایی شود

به گزارش گیمین‌گرویتی، شایعه شده که بازی بسیار مورد انتظار Grand Theft Auto 6، تا قبل از آپریل ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد و در نسخه‌ای خیالی از شهر میامی جریان خواهد داشت.

بعد از ماه‌ها شایعه‌پراکنی‌های متعدد و لیک شدن محتویات عظیمی از این بازی، جیسون شرایر (Jason Schreier) از رسانه‌ی بلومبرگ می‌گوید که با افرادی که «با برنامه‌های راکستار آشنایی دارند» صحبت کرده و معرفی بازی بعدی از سری Grand Theft Auto در همین هفته رقم می‌خورد.

همچنین، تریلر این بازی در ماه دسامبر منتشر خواهد شد، همزمان با جشن گرفتن بیست‌و‌پنجمین سالگرد استودیوی راکستار. این استودیو هیچ توضیحی راجع به این گزارش ارائه نکرد، اما با توجه به زمان‌بندی گفته شده برای رونمایی از تریلر این بازی، می‌تواند در مراسم The Game Awards که در تاریخ ۱۶ آذر (۷ دسامبر) برگزار می‌شود، تریلر منتشر شود.

گزارشات حاکی از آن هستند که بازی Grand Theft Auto در نسخه‌ای خیالی از شهر میامی در جریان دارد و دو شخصیت قابل بازی خواهد داشت و اولین نسخه‌ از این سری خواهد بود که شخصیتی قابل بازی مونث در آن حضور خواهد داشت. قرار بود که راکستار ۴ شخصیت قابل بازی و ۳ شهر را در این بازی جای دهد، اما می‌خواهد که برای کاهش فشار کاری و کرانچ، ماموریت‌ها و مکان‌های جدیدی به مرور زمان به این بازی اضافه کند.

همچنین، گفته شده است که بازی GTA 6، انیمیشن‌های متنوع‌تر و واقع‌گرایانه تری خواهد داشت که می‌توانید برای خواندن این خبر،‌ کلیک کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *