گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Grand Theft Auto 6 انیمیشن‌های متنوع‌تر و واقع‌گرایانه‌تری خواهد داشت

به گزارش گیمین‌گرویتی، سیستم انیمیشن منحصر به‌فرد جدید راکستار برای بازی Grand Theft Auto 6 باعث ایجاد انیمیشن‌های متنوع‌تر و واقع‌گرایانه‌تر در مقایسه با عناوین قبلی این مجموعه می‌شود.

کاربری در ردیت Grand Theft Auto 6 به‌نام Tobblelobben متوجه ثبت اختراع جدیدی توسط Take-Two Interactive شرکت مادر Rockstar Games شد. سال گذشته هم لیک‌هایی راجع به این موضوع پخش شده بود. با توجه به این اختراع ثبت شده و بررسی لیک‌های سال گذشته می‌توان فهمید این سیستم انیمیشن منحصر به‌فرد حاوی مجموعه‌ای از ساختارهای کوچک برای حرکات شخصیت‌هاست که قادر به ترکیب شدن به اشکال متفاوتی هستند تا انیمیشن‌های متنوع زیادی را خلق کنند. چنین چیزی باعث ایجاد انیمیشن‌های گوناگون بیشتر و واقع‌گرایانه‌تری خواهد شد. تعداد متغیرهای ممکن برای ساده‌ترین انیمیشن‌ها مثل راه رفتن بسیار زیاد خواهد بود؛ زیرا انیمیشن‌ها با توجه به شرایط آب‌وهوایی مختلف و مواردی دیگر تغییر می‌کنند. بهترین چیز در رابطه با این موضوع که حتی در ویدیوهای لیک شده سال گذشته هم دیدیم، این است که سیستم مورد نظر حتی برای NPCها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بدان معناست که Grand Theft Auto 6 یکی از جذاب‌ترین بازی‌های جهان‌باز تاریخ خواهد بود.
درباره این عنوان چیزهای کمی می‌دانیم. تنها نکته قطعی، در دست ساخت بودن آن است. با توجه به گزارشات قبلی، تفاوت بصری بازی بعدی این مجموعه از تفاوت گرافیکی میان Red Dead Redemption 2 و GTA V هم بیشتر خواهد بود.

هنوز تاریخ انتشار آن هم مشخص نیست، البته گفته می‌شود تا قبل از مارس 2025 در دسترس قرار می‌گیرد. به محض انتشار اطلاعات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *