گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بسته‌الحاقی بازی God of War Ragnarok معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، پس از شایعاتی راجع به بسته‌ی الحاقی بازی God of War Ragnarok، بالاخره استودیوی سانتامونیکا (Santa Monica) در مراسم دیشب The Game Awards 2023، این بسته‌ی الحاقی را با نام Valhalla معرفی کرد و در روز 21 آذر (12 دسامبر) برای پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: بسته الحاقی بازی God of War Ragnarok امسال معرفی خواهد شد

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

والهالا، به ماجراجویی شخصی و تامل‌برانگیز کریتوس و میمیر به آینده‌آی که پیش از این امکان‌پذیر نبود می‌پردازد. والهالا شامل مبارزات بازی اصلی به همراه المان‌های روگ-لایت (Rouge-Lite) می‌شود. پس از مردن، پلیرها از ابتدای بازی شروع می‌کنند. به نظر می‌رسد که کریتوس بدون هیچ‌گونه تجهیزاتی کار را شروع می‌کند، اما به مرور زمان زره‌ها و حتی اسلحه‌هایی را به دست می‌آورد تا آن‌ها را در ماجراجویی خود به کار گیرد.

 

برای جزییات بیشتر راجع به بسته‌ی الحاقی Valhalla گوش به زنگ باشید که تا انتشار آن زمان زیادی باقی نمانده است. شما می‌توانید نقد و بررسی این عنوان را از این لینک بخوانید. این بازی، تا ماه فوریه‌ی سال 2023 توانست بیش از 11 میلیون نسخه بفروشد و تا قبل از عرضه‌ی بازی Marvel’s Spider-Man 2، توانست به عنوان رکورد دار سریع‌ترین فروش فرست-پارتی پلی‌استیشن لقب بگیرد.

 

بیشتر بخوانید: برندگان مراسم The Game Awards 2023

بیشتر بخوانید: کارگردان روایی Gears به Santa Monica پیوست

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *