گیمینگرویتی

ثبت نام

کارگردان روایی Gears به استودیوی Santa Monica پیوست

به گزارش گیمین‌گرویتی، استودیوی سانتامونیکا (Santa Monica)، پرونده‌ی داستان حماسی نورس خود را با آخرین بازی خود یعنی God of War Ragnarok بست و اکنون، هواداران کنجکاو به آینده می‌نگرند. قدم بعدی کریتوس چه خواهد بود؟ ما درحال حاضر هیچ ایده‌ای نداریم، اما نام کسی را می‌دانیم که احتمالاً به ترسیم قدم بعدی این فرنچایز، کمک خواهد کرد.

 

اخیراً، بانی جین ماه (Bonnie Jean Mah) در پلتفرم X اعلام کرد که او به عنوان کاگردان روایی، به استودیوی سانتامونیکا ملحق خواهد شد. او پیش از این، در استودیوی کانادایی کوالیشن (The Coalition) به عنوان طراح روایی بازی‌های Gears 4 و Gears 5 مشغول به کار بود که بعدتر به مقام کاگردان روایی این فرنچایز منسوب شد. همچنین، بانی جین ماه، مدت کوتاهی به عنوان نویسنده ارشد بازی Age of Empires IV کار کرده بود، پس بله، به نظر می‌رسد که این انتقال بزرگی از مایکروسافت به سونی است.

 

او در پلتفرم X گفت:

 

بسیار خب… من بسیار خوشحال هستم که این خبر را به اشتراک می‌گذارم: من به عنوان کاگردان روایی، به استودیوی Santa Monica پیوسته‌ام. من بسیار از کار با این تیم و استودیو هیجان‌زده هستم.

 

او به‌طور دقیق اشاره نمی‌کند که چه چیزی را از منظر روایی کارگردانی می‌‌کند، اما از آن‌جایی که در این توییت، در کنار مجسمه کریتوس ایستاده است، احتمالاً به فرنچایز God of War مربوط باشد. بسیاری از این حرکت تعجب خواهند کرد؛ بازی‌های Gears داستان‌های آندرریتدی دارد، اما آیا آن‌ها درحد کاری که کوری بارلاگ (Cory Barlog) با بازی‌های God of War انجام داد هستند؟

 

استودیوی سانتامونیکا چندین پروژه در دست دارد که گفته می‌شود یکی از آن‌ها، آی‌پی جدید کوری بارلاگ است که چندین سال در دست ساخت بوده است. البته که God of War هم با موفقیت دو نسخه‌ی قبلی خود، ادامه خواهد داشت.

 

بازی God of War Ragnarok روی پلی‌استیشن 5 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی این عنوان را از این لینک بخوانید. همچنین، شایعه شده بود که بسته‌ی الحاقی این بازی امسال معرفی خواهد شد.

 

 

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *