گیمینگرویتی

ثبت نام

دشمن دیرینه‌ای به بازی Final Fantasy 7 Rebirth بازمی‌گردد

به گزارش گیمین‌گرویتی، شکی در این نیست که Final Fantasy 7 Rebirth، یک بازی بزرگ محسوب می‌شود. اما درحالی که محتواهای بسیار زیادی در این بازی وجود دارند، طرفداران هیجان‌زده‌اند تا بدانند در ادامه‌ی داستان چه اتفاقی می‌افتد. تریلرهای گوناگونی نشان دادند زک فیر (Zack Fair)، کسی که در ادامه اتفاقات Crisis Core: Final Fantasy 7 به میدگارد سفر می‌کند اما دشمنی دیرینه از Final Fantasy 7 Remake هم حضور دارد. هشدار اسپویل در ادامه.

به گزارش GeekCulture در مراسم Thailand Game Show 2023، کارگردان این بازی یعنی آقای ناوکی هاماگوچی (Naoki Hamaguchi) اعلام کرد که Whispers of Fate بازخواهد گشت.

 

او گفت:

 

“در بازی قبل ما Whispers را آوردیم پس طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که آیا Whispers وجود خواهند داشت یا خیر. نه تنها Whispers وجود خواهد داشت، بلکه زک هم حضور خواهد داشت. پس می‌توانیم بگوییم چه اتفاقی برای زک خواهد افتاد؟ این نکنه هیجان‌انگیز این موضوع است.

 

البته درحالی که the Whispers بازخواهد گشت، هنوز مشخص نیست که آیا با آن‌ها می‌توان جنگید یا خیر. آن‌ها نقش اساسی‌ای در داستان بازی Final Fantasy 7 Remake داشتند اما آیا اینکه آن‌ها نقش بزرگی در نسخه Rebirth خواهند داشت یا خیر هنوز مشخص نیست. در آن سمت، شایعه شده است که زک قابل بازی خواهد بود اما اسکوئر اینکس (Square Enix) به چنین چیزی اشاره نکرده است.

 

همچنین، شما می‌توانید برای تماشای تریلری که زمان عرضه‌ی این بازی را مشخص کرد را از این لینک مشاهده کنید.

 

بازی Final Fantasy 7 Rebirth در تاریخ 10 اسفند (29 فوریه) سال 2024 برای کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد. منتظر اطلاعات بیشتر تا عرضه‌ی این بازی باشید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *