گیمینگرویتی

ثبت نام

با انتشار تریلری از تاریخ عرضه بازی Final Fantasy VII Rebirth رونمایی شد

به گزارش گیمن‌گرویتی، اسکوئر انیکس یک تریلر جدید برای بازی Final Fantasy VII Rebirth، قسمت دوم ریمیک Final Fantasy VII از اسکوئر انیکس، در رویداد State of Play سونی روز پنج‌شنبه منتشر کرد.در این ویدیو اعلام شد که بازی در سراسر جهان در تاریخ 10 اسفند به صورت دو دیسک برای PlayStation 5 عرضه خواهد شد.

اسکوئر انیکس بازی را به شرح زیر توصیف می‌کند:
پس از فرار از شهر دیستوپیایی میدگار، کلاود و دوستانش به سفری در سراسر سیاره می‌روند. ماجراجویی‌های جدیدی در یک دنیای شاد و گسترده منتظرشان است. از زمین‌های چمنی با یک چوکوبو سریع عبور کنید و محیط‌های گسترده را برای کاوش اکتشاف کنید.

اسکوئر انیکس همچنین بسته “توئین پک” را ارائه می‌دهد که شامل هر دو بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade و Final Fantasy VII Rebirth می‌شود.

اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy VII Remake را در آوریل ۲۰۲۰ برای PlayStation 4 منتشر کرد، پس از تأخیر از مارچ ۲۰۲۰. این بازی تا تاریخ ۱۰ آوریل ۲۰۲۱ به عنوان انحصاری برای PlayStation عرضه شد. نسخه جدید با دی‌ال‌سی بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade در ژوئن ۲۰۲۱ برای PlayStation 5، در دسامبر ۲۰۲۱ برای PC در فروشگاه Epic Games و در ژوئن ۲۰۲۲ برای PC در استیم عرضه شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *