گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: اوپنینگ بازی Fate/Samurai Remnant را استدیو انیمه‌ساز CloverWorks ساخته است

به گزارش گیمین‌گرویتی، سایت رسمی بازی Fate/Samurai Remnant که عنوان اکشن نقش‌آفرینی جدید شرکت Koei Tecmo در مجموعه Fate است، اوپنینگ انیمه‌ای آن را به نمایش گذاشت. تریلر Fate/Samurai Remnant موسیقی تم آن به‌نام Zanya Genso از LICCA/Spiral Ladder را نشان می‌دهد. کارگردانی ویدیو بر عهده Nakaya Onsen بود و تولید آن توسط CloverWorks انجام شد.

این عنوان روز 28 سپتامبر (6 مهر) در ژاپن و 29 سپتامبر (7 مهر) در سایر نقاط جهان عرضه خواهد شد. شعبه آمریکایی Koei Tecmo داستان آن را اینگونه توصیف می‌کند:

«چهارمین سال از عصر Keian یعنی دوره Edo است. چندین دهه از پایان دورانی پر از جنگ و خون‌ریزی می‌گذرد. مردم از صلح وآرامش لذت می‌بردند. اما با انجام آیین Waxin Moon در سایه‌ها، نبردی میان 7 گروه استادان و خدمت‌گذاران قرار است آغاز شود. Miyamato Iori، مردی جوان از Asakusa، خود را در میان خشونت نبرد جام مقدس می‌یابد.»

Rei Wataru، آرتیست Fate/Grand Order – Epic of Remnant – Pseudo – Singularity III (که Miyamato Musashi شخصیت اصلی آن است) شخصیت‌های Fate/Samurai Remnant را طراحی می‌کند. Hikaru Sakurai (مجموعه رمان‌های بصری Steampunk) و Yuichiro Higashide (Tokyo Babel) که سناریوهای Fate/Grand Order را نوشته‌اند، ناظر داستان Fate/Samurai هستند.

این عنوان برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی‌سی (از استیم) و سوئیچ در دسترس قرار می‌گیرد. Type-Moon روی پروژه نظارت و همچنین Aniplex در تولید آن همکاری می‌کند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *