گیمینگرویتی

ثبت نام

تهیه‌کننده Elden Ring: بسته‌الحاقی Shadow of the Erdtree هنوز تا عرضه خود فاصله زیادی دارد

به گزارش گیمین‌گرویتی، اولین بسته‌‌ی الحاقی پولی بازی Elden Ring، ساخته‌ی استودیوی فرام‌سافتور (FromSoftware)، امسال برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی معرفی شد. با این حال، هنوز هیچگونه گیم‌پلی، جزییات یا تاریخ عرضه‌ای از این بسته‌ی الحاقی مشخص نشده است. هرچند، شرکت مادر فرام‌سافتور، یعنی کادوکاوا کورپوریشن (Kadokawa Corporation) در ماه قبل بیان کرد که روند توسعه‌ی بسته‌ی الحاقی Shadow of the Erdtree به خوبی پیش‌ می‌رود. بیانیه‌ای که توسط آقای یاسوهیرو کیتائو، تهیه‌کننده‌ی بازی Elden Ring در طی مراسم Playstation Partner Awards 2023 در ژاپن، تکرار شد.

 

به گزارش Game Watch، آقای کیتائو بیان کرد:

 

هنوز تا عرضه‌ی این بسته‌الحاقی فاصله داریم، اما روند توسعه‌ی روان و خوبی را درحال سپری کردن هستیم. مانند Bloodborne و دیگر بازی‌ها، Shadow of the Erdtree شامل مبارزات و شخصیت‌های جدیدی خواهد بود. لطفاً منتظر چیزی تازه باشید.

 

همچنین، وی اشاره کرد که تیم سازنده درباره‌ی Shadow of the Erdtree در «زمانی دیگر» حرف خواهد زد.

 

درحالی که با توجه به گفته‌های آقای کیتائو، این بسته‌ی الحاقی به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد، اما شاید در سال مالی بعدی عرضه شود. کادوکاوا در نتایج مالی خود، بسته‌ی الحاقی را در پیش‌بینی‌های فروش خالص منتهی به 31 مارس سال 2024 در کنار بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon قرار نداد. در عوض، آن را تحت نام «جهت میان‌مدت تا بلندمدت» قرار داد.

 

این می‌توانید به این معنی باشد که از 1 آوریل به بعد می‌توانیم منتظر عرضه‌ی Shadow of the Erdtree باشیم. تنها سوالی که باقی می‌ماند این است که در چه زمانی. برای اطلاعات بیشتر گوش به زنگ، و احتمالاً منتظر تریلری در مراسم The Game Awards در هفته بعد باشید.

 

بیشتر بخوانید: فروش بازی Elden Ring به 20.5 نسخه رسید

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *