گیمینگرویتی

ثبت نام

فروش بازی Elden Ring به 20.5 میلیون نسخه رسید

بازی Elden Ring از منظر نمرات منتقدین و واکنش بازیکنان به موفقیت بالایی دست یافت. اما از طرفی دیگر این عنوان به موفقیت تجاری بزرگی رسید. عنوان اکشن نقش‌آفرینی جهان‌باز Elden Ring از استودیوی FromSoftware تا اواخر ماه فوریه بیش از 20 میلیون واحد در سراسر جهان به فروش رسانده بود. حال مشخص شد روند فروش آن هنوز هم پایدار باقی مانده است.

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت بندای نامکو در گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد فروش بازی Elden Ring تا 31 مارس (11 فروردین) به 20.5 میلیون نسخه در بین تمام پلتفرم‌ها رسید. این بدان معناست که از آخرین گزارش فروش این عنوان در ماه فوریه، نیم میلیون نسخه دیگر هم به فروش رسیده است.

استودیوی FromSoftware همچنین مشغول کار روی گسترش‌دهنده داستانی Elden Ring به‌نام Shadow of the Erdtree است. البته تاریخ انتشار این گسترش‌دهنده هنوز مشخص نیست. قبل از عرضه Shadow of the Erdtree، بندای نامکو و FromSoftware بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را منتشر می‌کنند.

بازی Elden Ring هم‌اکنون برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پی‌سی، ایکس باکس وان و ایکس باکس سریز ایکس/اس در دسترس است. برای دریافت اطلاعات بیشتر از این عنوان، نقد و بررسی ما را مطالعه کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *