گیمینگرویتی

ثبت نام

مدیرکل سابق BioWare: بازی Dragon Age باید هویت خود را برای PC حفظ می‌کرد

به گزارش گیمین‌گرویتی، مدیرکل سابق استودیوی BioWare، آقای ارین فلین (Aaryn Flynn) در جدیدترین مجله Edge از گذشته‌ی کاری خود در این استودیوی کانادایی صحبت کرده‌ است و اطلاعات جالبی درمورد فرنچایزهای این استودیو مانند Dragon Age و Mass Effect داده است.

فلین گفت که بازی Dragon Age: Origins بین ریشه‌های بازی Neverwinter Nights (که موتور یکسانی با بازی دراگون ایج داشت) و موج جدید بازی‌های RPG استودیوی بتسدا مثل Oblivion گیر کرده بود. درحالی که بازی اول با برنامه مادسازی عرضه شد، برای 2 بازی بعدی این اتفاق نیفتاد و حالا فلین آرزو می‌کند که کاش Dragon Age به ریشه و اصالت خود پایبند می‌بود و به روی رایا‌نه‌های شخصی و ماد‌ (Mod) به جای سینماتیکی شدن مانند Mass Effect تمرکز می‌کرد.

 

او گفت:

 

“دراگون ایج از روزهای اولیه‌ی خود با مشکلات هویتی دست و پنجه نرم می‌کرذ. آیا می‌خواست مانند بازی Neverwinter Nights یک بازی ماد-محور باشد یا می‌خواست که به مانند بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion یک بازی بزرگ RPG باشد؟ این سری مثل توپ پینگ‌پونگ عقب و جلو رفت و چیزهای مختلفی را امتحان کرد. تنها به خاطر اینکه سلیقه‌ها و ایده‌ها در صنغت درحال تغییر بود و ما می‌خواستیم که به بهترین شکل واکنش نشان دهیم. بازی Dragon Age: Origins به روی رایانه‌های شخصی دارای برنامه مادسازی (Toolset) بود. من امیدوار بودم که به همین روش ادامه می‌دادیم و هویت رایانه‌محوری و مادسازی را برای Dragon Age حفظ می‌کردیم و می‌گذاشتیم که Mass Effect همان شاهکار سینماتیک داستانی‌ای باشد که اکنون هست.”

 

همچنین، اعلام شده بود که نسخه‌ی بعدی سری بازی Dragon Age به نام Dreadwolf، زودتر از تابستان سال 2024 عرضه نخواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *