گیمینگرویتی

ثبت نام

گزارش: بازی Dragon Age Dreadwolf زودتر از تابستان ۲۰۲۴ عرضه نمی‌شود

به گفته جف گراب از Giant Bomb، استودیو BioWare و EA یک پنجره انتشار در تابستان ۲۰۲۴ برای بازی Dragon Age: Dreadwolf را هدف قرار داده‌اند. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

استودیو BioWare اخیراً اعلام کرده است که تقریباً ۵۰ کارمند را از سراسر استودیوهای خود اخراج می‌کند، زیرا قرار است به یک استودیو «چابک‌تر» تبدیل شود و درعین‌حال بر توسعه Dragon Age: Dreadwolf و نسخه بعدی Mass Effect تمرکز کند؛ به گفته روزنامه‌نگار جف گراب، این استودیو با پروژه‌های آتی خود در پشت‌صحنه با موانع متعددی مواجه شده است!

گراب اخیراً در پادکست Giant Bomb خود، Game Mess Mornings، گفت که Dragon Age: Dreadwolf با یک سری تأخیر درون استودیو مواجه شده است؛ در ابتدا زمان انتشار را برای سپتامبر ۲۰۲۳ هدف قرار داده بودند، قبل از اینکه به طور کامل تا مارس ۲۰۲۴ به تعویق بیفتد و سپس، BioWare در نظر دارد بازی را در تابستان ۲۰۲۴ عرضه کند با تمامی اوصاف و به گفته گراب، احتمال زیادی وجود دارد که این بازی نقش‌آفرینی دوباره به تأخیر بیفتد و حتی ممکن است به ماه‌های پایانی سال ۲۰۲۴ برسد و یا حتی اوایل ۲۰۲۵ برسد!

باتوجه‌به اینکه Dragon Age: Dreadwolf در حال حاضر تمرکز اصلی استودیو است و پس از اخراج‌های اخیر، گراب می‌گوید که افرادی که در حال کار بر روی قسمت بعدی Mass Effect بودند، به این طرف یعنی تیم سازنده «دراگون ایج» ملحق شدند که می‌توان که گفت احتمال زیاد بازی با تأخیر مواجه شود.

به گفته گراب، این تغییرات در نتیجه عوامل متعددی رخ‌داده است؛ یکی از آنها این است که Apex Legends دیگر در همان سطح گذشته درآمدزا نیست و باتوجه‌به اینکه EA Sports و EA Entertainment اکنون دو نهاد مالی مجزا هستند، کمپانی EA تمرکز خود را بر روی عناوینی مانند Madden و FIFA گذاشته که همیشه برای آنها درآمدزا و سودآور بوده است!

به‌این‌ترتیب، فشار بر روی باقی استودیوها بیشتر شده و اکنون بیشتر در قبال امور مالی خود پاسخگو هستند.

در اوایل سال جاری، BioWare اعلام کرد که در آینده به طور انحصاری بر روی بازی‌های تک‌نفره و روایت محور تمرکز خواهد کرد و در همان زمان، اعلام شد که مراحل توسعه طولانی‌مدت Star Wars: The Old Republic به Broadsword Online واگذار شده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *