گیمینگرویتی

ثبت نام

توسعه دو عنوان Condor و Control 2 به خوبی پیش می‌رود

به گزارش گیمین‌گرویتی، بازی چند‌نفره Condor در مرحله آمادگی تولید و بازی Control 2 هنوز در مرحله اثبات مفهوم به سر می‌برد. شرکت Remedy Entertainment یکی از استودیوهای پرکار در صنعت بازی‌های ویدیویی است و حتی اکنون که بازی Alan Wake 2  از مسیر خارج شده، این توسعه‌دهنده فلاندی همچنان چندین پروژه را در مراحل مختلف توسعه دارد. در گزارش مالی فصلی اخیر، استودیو یک به‌روزرسانی درباره پیشرفت چندین پروژه در پشت صحنه ارائه داده است.

بازی Condor که یک عنوان چندنفره در دنیای Control است، تا اواخر امسال در مرحله اثبات مفهوم بود و اکنون وارد مرحله آمادگی تولید شده است و Remedy اعلام کرده است که دانش‌های ارزشمندی در توسعه بازی‌های لایو‌سرویس را به‌ دست آورده است.

کاندور، یک بازی چندنفره با محوریت همکاری بازیکنان، از مرحله اثبات مفهوم به مرحله آمادگی تولید پیشرفت کرده است. توسعه‌دهنده می‌گوید: «ما دانش‌های ارزشمندی در توسعه بازی‌های مبتنی بر لایو‌سرویس به‌دست آورده‌ایم و اکنون در وضعیت بهتری برای ایجاد یک بازی هستیم که بازیکنان بتوانند سال‌ها با آن ارتباط برقرار کنند.»

در همین حال، بازی Control 2 که در اواخر سال گذشته توسعه آن تایید شده بود، هنوز در مرحله اثبات مفهوم است. Remedy می‌گوید که انتظار دارد بازی در چند فصل آینده همچنان در این مرحله ادامه یابد. رمدی می‌گوید: «برنامه‌ها برای این دنباله جسورانه هستند و ما پیشرفت خوبی هم در طراحی‌ها و در ساخت بازی دیده‌ایم. ما قبل از رفتن به مرحله بعد و افزایش اندازه تیم، بر روی اثبات عناصر کلیدی شناسایی شده تمرکز می‌کنیم.»

شرکت Remedy Entertainment همچنین تایید کرده است که بازسازی Max Payne 1 و 2 همانند کاندور وارد مرحله آمادگی تولید شده است.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *