گیمینگرویتی

ثبت نام

توسعه ریمیک بازی Max Payne 1 و Max Payne 2 به خوبی پیش‌ می‌رود

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت Remedy Entertainment اکنون درحال توسعه بازسازی/ریمیک دو سری اول بازی Max Payne است. بازی Alan Wake 2 که توسعه طولانی داشته، اکنون منتشر شده است و مشخص شد که ارزش انتظار طولانی را دارد. با این حال، علاوه بر دو اکسپنشن برای عنوان Alan Wake 2 که در سال آینده منتشر خواهند شد شرکت توسعه‌دهنده Remedy Entertainment پروژه‌های دیگری نیز در دست دارد که برجسته ترین آنها یعنی بازسازی دو سری اول بازی Max Payne است، که به نظر می‌رسد با سرعت درحال آماده شدن است.

سال گذشته تایید شد که Remedy و Rockstar برای بازسازی Max Payne 1 و 2 همکاری می‌کنند و Remedy اکنون به‌روزرسانی‌ای درباره پیشرفت آن ارائه داده است. در گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود، استودیوی فنلاندی تأیید کرد این عنوان که این سال در مرحله اثبات مفهوم تولید قرار گرفته بود، اکنون وارد مرحله آمادگی تولید شده است. هرچند که هنوز به تولید کامل نرفته است، توسعه‌دهنده می‌گوید که در مورد سبک و اندازه بازی نتیجه کامل کسب کرده است.

استودیو Remedy می‌گوید: بازسازی Max Payne 1 و 2 وارد مرحله آمادگی تولید شده است. ما در مورد سبک و اندازه بازی وضوح کسب کرده‌ایم و یک تیم بسیار خوب سازماندهی شده بر روی آن کار می‌کند. با این دستاوردها، ما در مورد پروژه و موفقیت آینده آن هیجان‌زده هستیم.

در حال حاضر، در مورد بازسازی Max Payne 1 و 2 اطلاعات بیشتری وجود ندارد، اما اخیراً کارگردان خلاق و نویسنده، سم لیک، گفته است که این یک پروژه بزرگی است که هر دو عنوان اصلی را به استانداردهای جدید برده و آن‌ها را در یکی ترکیب می‌کند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *