گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: بازی Commandos: Origins معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، کلیپسو مدیا (Kalypso Media) اعلام کرد که عنوانی جدید از سری Commandos، توسط استودیوی Claymore در دست ساخت قرار دارد.

بازی Commandos، ساخته استودیوهای بازی‌سازی Claymore می‌باشد و قرار است در سال 2024 برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی از طریق استیم و اپیک‌گیمز در دسترس قرار بگیرد. همچنین، این عنوان از روز اول عرضه در سرویس ایکس‌باکس گیم‌پس قابل تجربه خواهد بود.

 

شما می‌توانید تریلر معرفی این اثر را در ادامه مشاهده کنید:

 

به عنوان یک پیش‌درآمد بر سری، این عنوان، اثری در سبک استراتژی همزمان است و اتفاقات جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. جک اوهارا (Jack O’Hara) در نقش Green Beret به همراه یاران خود به این سری بازمی‌گردد. بازیبازان می‌توانند مهارت‌های خود را به کار گیرند تا ماموریت‌های حملات و نجات را انجام دهند. مخفی‌کاری و خرابکاری اهداف اصلی شما هستند، نه مبارزه‌های مستقیم با سلاح گرم.

بیش از 10 ماموریت بر پایه‌ی محیط‌های واقعی جنگ‌جهانی دوم وجود دارد. از قطب شمال تا بیابان‌های آفریقایی، با پشتیبانی از Co-op دونفره (هم آنلاین و هم split-screen). شما می‌توانید به طور همزمان دستورات را در تیم خود اجرا کنید، وسایل نقلیه برانید، و چیز‌های دیگر. منتظر جزییات بیشتر قبل از انتشار بازی باشید.

 

همچنین، شما می‌توانید نقد و بررسی بازی Commandos 2: HD Remaster را در اینجا بخوانید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *