گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: تریلر جدید فصل سوم انیمه Classroom of the Elite منتشر شد؛ مشخص شدن تاریخ پخش

به گزارش گیمین‌گرویتی، تریلر جدیدی از فصل سوم انیمه Classroom of the Elite به همراه تاریخ پخش آن که ۱۳ دی (۳ ژانویه) ۲۰۲۴ می‌باشد، منتشر شده است. استویدو لرچ (Studio Lerche) برای ساخت فصل سوم این انیمه، بازمی‌گردد. تریلر منتشر شده، شامل اجرای موسیقی آغازین انیمه نیز می‌شود که توسط ZAQ اجرا شده است. همچین، ZAQ ویدیویی متنی را از موسیقی آغازین فصل سوم Classroom of the Elite منتشر کرده است. موسیقی پایانی انیمه مذکور هم توسط یویی نینومیا (Yui Ninomiya) اجرا می‌شود.

 

بیشتر بخوانید: فصل سوم انیمه Classroom of the Elite تریلر جدیدی دریافت کرد

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

 

فصل سوم انیمه‌ی Classroom of the Elite روی آزمونی که در همه‌ی مقاطع تحصیلی برگزاز می‌شود تمرکز دارد. آزمون مورد بحث، گروه‌هایی متشکل از افرادی با پایه‌های متفاوت خواهد شد که باید به یک حد نمره‌ی برسند تا از حذف شدن خود در آزمون، جلوگیری کنند. دانش‌آموزان با چالش‌هایی نظیر همکاری با دیگر پایه‌ها مواجه خواهند شد که روزی با آن‌ها رقابت داشتند. ترم سوم پرتلاطم که منجر به آشوب خواهد شد، به‌زودی شروع می‌شود! این انیمه در ابتدا برای پخش در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده بود، اما به دلایل مختلفی تاخیر خورد.

 

بیشتر بخوانید: فصل سوم انیمه Classroom of the Elite تا سال ۲۰۲۴ تاخیر خورد

 

کرانچی‌رول (Crunchyroll) وظیفه‌ی استریم انیمه‌ Classroom of the Elite را بر عهده دارد که در‌ وصف آن می‌گوید:

 

کیوتاکا آیانوکوجی (Kiyotaka Ayanokoji) به‌تازگی وارد دبیرستان کودو ایکوسی (Koudo Ikusei) شده است؛ جایی که گفته می‌شود هرکس که در آن‌جا برود، به‌طور قطعی یا وارد دانشگاه خواهد شد و یا کارمند می‌شود. اما او سر از کلاس 1-D در می‌آورد؛ کلاسی که پر از بچه‌های شر مدرسه است. بدتر از این، مدرسه‌ی Koudo Ikusei هر ماه به دانش‌آموزان خود، مبلغ صدهزار ین را اعطا می‌کند. همچنین کلاس‌ها دارای قانونی هستند که حرف‌زدن، خوابیدن و حتی خرابکاری در آن آزاد است. یک ماه بعد، آیوکوجی، هوریکیتا (Horikita) و دیگر دانش‌آموزان کلاس D، حقیقت را پشت سیستم مدرسه‌ی خود درمی‌یابند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *