گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: فصل سوم انیمه Classroom of the Elite تریلر جدیدی دریافت کرد

به گزارش گیمین‌گرویتی، انیمه‌ی Classroom of the Elite قبل از عرضه‌ی خود در ژانویه 2024، تریلر جدیدی دریافت کرد. استودیوی لرچ (Studio Lerche) برای ساخت فصل سوم این انیمه بازمی‌گردد. پیش از این، استودیوی لرچ پوستر اصلی این انیمه را منتشر کرده بود و شاهد دو نفر بودیم که فصل قبل با آن‌ها به اتمام رسید. Class D’s Kiyotaka Ayanakoji و Class A’s Arisu Sakayanagi. همچنین، آن‌ها به همراه دیگر صداگذاران در تریلر جدیدی که منتشر شده است حضور دارند و شما می‌توانید این تریلر را به همراه پوستر اصلی آن در ادامه تماشا کنید:

سومین فصل از انیمه‌ی Classroom of the Elite روی آزمونی تمرکز می‌کند که در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود. این آزمون، شامل گروه‌هایی شامل دانش‌اموزانی با پایه‌های متفاوت خواهد شد که باید به یک حد نمره‌ای برسند تا از اخراج شدن خود جلوگیری کنند. دانش‌اموزان با چالش همکاری با دانش‌اموزان پایه‌های دیگر رو‌به‌رو می‌شوند، کسانی که با آن‌ها رقابت داشته‌اند. این انیمه در ابتدا برای سال 2023 برنامه‌ریزی شده بود اما به دلایل گوناگونی، دچار تاخیر شد.

 

کرانچی‌رول (Crunchyroll) وظیفه‌ی استریم این انیمه را بر عهده دارد و در وصف آن می‌گوید:

 

کیوتاکا آیانوکوجی (Kiyotaka Ayanokoji) به‌تازگی وارد دبیرستانایکوسی (Tokyo Koudo Ikusei) شده است، جایی که گفته می‌شود به صورت قطعی دانش‌اموزان آن یا وارد دانشگاه می‌شوند، یا شغل پیدا می‌کنند. اما او سر از کلاس D-1 می‌آورد، جایی که پر از دانش‌آموزان شر مدرسه است. علاوه‌ بر این، مدرسه‌ی مذکور هر ماه به دانش‌آموزان خود، امتیازی به ارزش 100 هزار ین اعظا می‌کند، و کلاس‌ها دارای سیاستی هستند که در آن حرف‌زدن، خوابیدن و حتی خرابکاری آزاد است. یک ماه بعد، آیانوکوجی، هوریکیتا و دانش‌آموزان کلاس D حقیقت پشت سیستم مدرسه خود را درمی‌یابند…

 

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *