گیمینگرویتی

ثبت نام

فیل اسپنسر تاکید: Call of Duty هیچ محتوای انحصاری برای ایکس باکس نخواهد داشت

رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر، مجدداً تأکید کرد که بازی‌های آینده Call of Duty – فرنچایزی که اکنون به لطف خرید اخیر اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت تحت مالکیت مایکروسافت قرار گرفته است – 100 درصد در مورد محتوا در همه پلتفرم‌ها برابری خواهند داشت.

اسپنسر اخیراً در یک پادکست رسمی ایکس باکس اعلام کرد که مایکروسافت هیچ برنامه ای برای سوق دادن بازیکنان به خرید کنسول های ایکس باکس از طریق Call of Duty ندارد، چیزی که مایکروسافت بارها و بارها در طول فرآیند طولانی تصویب خرید توسط مقامات بر آن تأکید کرد. به گفته اسپنسر، این بدان معناست که نسخه ایکس باکس Call of Duty هیچ نقشه، پوسته یا محتوای انحصاری را مشاهده نخواهد کرد.

اسپنسر گفت: “برای بازیکنان Call of Duty در پلی استیشن و در آینده نینتندو، این را می‌گویم که می‌خواهم 100 درصد احساس کنید که بخشی از جامعه هستید.”  “نمی‌خواهم احساس کنید که محتوایی را از دست داده‌اید، اسکین‌هایی را از دست داده‌اید، زمانی وجود دارد که از دست داده اید… این هدف ما نیست.

هدف 100% برابری در همه پلتفرم‌ها برای عرضه و محتوا تا جای ممکن است. من می گویم “تا جایی که ممکن است” به این دلیل که به وضوح برخی از پلتفرم‌ها دارای تفاوت‌هایی در وضوح و نرخ فریم هستند و فقط بر اساس عملکرد، اما چیز دیگری وجود ندارد.”

اسپنسر ادامه داد: “ما هیچ هدفی برای استفاده از Call of Duty برای متقاعد کردن شما به خرید کنسول ایکس باکس نداریم.” “من می خواهم طرفداران Call of Duty در همه پلتفرم ها احساس حمایت کند. ما در طرف دیگر برخی از آن معاملات مربوط به اسکین‌ها بوده‌ایم و حتی بتای Modern Warfare 3 در هفته اول در ایکس باکس نبود. من فکر نمی‌کنم این به بازیکنان کمک کند و فکر نمی کنم به بازی کمک کند.

بنابراین هدف اصلی این است که اگر بازیکن پلی استیشن، بازیکن نینتندو، بازیکن PC یا بازیکن کنسول ایکس باکس هستید، می‌خواهم 100% احساس کنید که بخشی از جامعه Call of Duty به حساب می‌آیید.”

مایکروسافت همچنین قراردادهای “الزام آور قانونی” را امضا کرده است که این شرکت را ملزم می کند تمام عناوین Call of Duty را برای 10 سال آینده برای کنسول‌های PlayStation و Nintendo با محتوای کامل و برابری ویژگی عرضه کند.

در همین حال، در همان قسمت از پادکست، اسپنسر همچنین اعلام کرد که با وجود تکمیل شدن ادغام بین دو شرکت، بازی های Activision Blizzard تا سال 2024 به Game Pass عرضه نخواهند شد.

تماشا کنید: انتشار اطلاعات جدیدی از بخش زامبی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

در حالی که Activision Blizzard اکنون تحت مالکیت مایکروسافت قرار گرفته است، مدیرعامل این شرکت، بابی کوتیک، تا پایان سال 2023 برای “کمک به انتقال” در سمت فعلی خود باقی خواهد ماند. کوتیک مستقیماً به اسپنسر گزارش خواهد داد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *