گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: انتشار اطلاعات جدیدی از بخش زامبی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3

به گزارش گیمین‌گرویتی، طبق اعلام شرکت Activision عنوان Call of Duty: Modern Warfare 3 علاوه بر بخش داستانی که ادامه‌دهنده اتفاقات نسخه قبلی است، شامل نقشه‌های پرطرفدار Modern Warfare 2 نیز برای بخش چندنفره خواهد بود. هرچند ممکن است برای بسیاری، بخش زامبی‌های بازی دلیل اصلی خرید این عنوان باشد. در همین راستا نیز گفته شده در این نسخه نگاه ویژه‌ای به این قسمت شده است. داستان این بخش در مورد انتشار ماده‌ای به نام Dark Aether است که طی درگیری یک گروه منفی با نیروهای پلیس رها شده و باعث ایجاد موج جدیدی از زامبی‌ها می‌شود. نیروهای Task Force 141 نیز که شامل Captain John “Soap” MacTavish، مامور Kate Laswell و البته اعضای جدیدی می‌شود برای مقابله با موضوع پیش‌آمده راهی می‌شوند. این اولین باری‌ است که یک نسخه از سری Modern Warfare شامل بخش زامبی شده و گفته می‌شود در این شماره با کمک استدیوی Treyarch نسخه نگاه ویژه‌ای به این بخش شده است. هرچند هنوز گیم‌پلی از این بخش به نمایش در نیامده است.

Call of Duty: Modern Warfare 3 در تاریخ 10 نوامبر (19 آبان) برای تمامی پلتفرم‌های XBOX One ،XBOX Series ،PS4 ،PS5 و البته PC عرضه خواهد شد، البته کاربران پلی‌استیشن یک هفته زودتر به بخش چندنفره بازی دسترسی دارند.

تریلر سینماتیک بخش زامبی بازی را تماشا کنید:

آدرس شبکه های اجتماعی :

یک پاسخ به “تماشا کنید: انتشار اطلاعات جدیدی از بخش زامبی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3”

  1. بعد از MW 2019 دوباره کال آف افتاده تو ورطه تکرار و هر سری هم ضعف‌های مختلف دارن. هر چند شخصا امید چندانی هم به این ندارم اما امیدوارم بهتر بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *