گیمینگرویتی

ثبت نام

مجموعه جدید Modern Warfare با بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به پایان نمی‌رسد

در سال 2011 بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به مجموعه Modern Warfare پایان داد؛ تا اینکه در سال 2019 این سری با یک ریبوت جدید بازگشت. به گزارش گیمین‌گرویتی، با این حال به‌نظر می‌رسد برخلاف سه گانه اصلی، ریبوت این سری با با بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به اتمام نمی‌رسد.

برایان بلوم، کارگردان روایی Call of Duty، این موضوع را مطرح کرد. او در مصاحبه‌ای جدید با واشنگتن پست گفت ریبوت این سری داستان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها و آرک‌های شخصیتی زیادی برای ارائه دارد. وی افزود حتی با وجود عرضه 3 بازی، «تازه شروع شده است.»

بلوم اینگونه توضیح داد: «ما فکر می‌کنیم داستان‌های شخصیتی به یک مسیر می‌روند، اما اتفاقات متفاوت و تغییر دهنده‌ای هم در این مسیر رخ می‌دهند. این داستان‌ها می‌توانند رو به عقب بروند، افراد توانایی تحول و تنزل پیدا کردن دارند. تمام این موارد زمینه‌ای غنی و پربار برای داستان‌گویی را فراهم می‌کنند و متوقف نمی‌شود. در حقیقت می‌توانم بگویم تازه شروع کار هستیم.»

شرکت اکتیویژن به‌تازگی از بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 به‌طور رسمی رونمایی کرد. در این رونمایی اطلاعاتی کامل از 3 بخش اصلی و بزرگ‌ترین ویژگی‌ها مثل بخش چندنفره و نقشه‌های ریمستر شده، بخش داستانی و ماموریت‌های Open Combat و بخش زامبی جهان‌باز آن ارائه شد. جزئیات مربوط به رونمایی کامل و اطلاعات ارائه شده را در این خبر مطالعه کنید.

این بازی روز 10 نوامبر (19 آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سریز ایکس/اس، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *