گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Call of Duty: Modern Warfare III با انتشار تریلری از گیم‌پلی رسما معرفی شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، شرکت اکتیویژن به‌صورت رسمی با انتشار تریلر Call of Duty: Modern Warfare 3 از این عنوان رونمایی کرد. این بازی دنباله مستقیم Modern Warfare 2 است. این اولین باری محسوب می‌شود که اکتیویژن دو سال پشت سر هم دنباله مستقیم یکی از عناوین Call of Duty را عرضه می‌کند. این تریلر همچنین گیم پلی Call of Duty: Modern Warfare 3 را نشان می‌دهد.

تمرکز بخش داستانی روی بازگشت دوباره Task Force 141 و از پای در آوردن Makarov است. کاپیتان پرایس رهبری مبارزه با «تهدید نهایی» را دارد. بخش داستانی «تاریک و واقع‌گرایانه» توصیف شده است.

علاوه بر ماموریت‌های سنتی و خطی که این مجموعه را با آن‌ها می‌شناسیم، شاهد ماموریت‌های جدیدی به‌نام Open Combat هم خواهیم بود. این ماموریت‌ها مکمل مراحل سینمایی هستند و به بازیکنان انتخابات بیشتری در مسیرهای اضافه فراوان و تکمیل اهداف می‌دهند. بازیکنان می‌توانند این ماموریت‌ها را هر طور که بخواهند تمام کنند؛ مثلا مخفیانه طی کردن یا تیراندازی آزادانه به انتخاب بازیکنان است.

این بازی به‌همراه 16 نقشه Modern Warfare 2 2009 در بخش چندنفره منتشر خواهد شد. این نقشه‌ها برای Modern Warfare 3 به شکل امروزی در آمده‌اند. در گذر زمان تعداد زیادی نقشه‌های 6 به 6 جدید به بخش چندنفره اضافه می‌شود. حالت جدیدی به‌نام Cutthroat در این عنوان وجود دارد. فعلا فقط می‌دانیم که این حالت 3 به 3 است.

برای بخش چندنفره عادی فقط نقشه‌های به‌روز شده Modern Warfare 2 2009 در زمان عرضه در دسترس قرار می‌گیرد، اما 4 نقشه بزرگ کاملا جدید برای بخش‌های Ground War و حالت‌های Invasion طراحی شده‌اند.

در بخش شخصی‌سازی سلاح‌های بخش چندنفره، قسمتی به‌نام “After-Market” اضافه شده که امکانات شخصی‌سازی بیشتری فراهم می‌کند. همچنین “Tac-Stance” جدیدی اضافه شده تا در تیراندازی از فاصله نزدیک کمک‌رسان باشد. همان‌طور که شایعات حاکی از آن بودند، نقطه‌های قرمز در نقشه هم باز گشته‌اند و امکان رای دادن برای نقشه بعدی هم وجود خواهد داشت. هدف‌گیری بعد از لیز خوردن سریع‌تر انجام می‌شود. امکان لغو تعویض خشاب و لغو لیز خوردن هم مجددا بازگشته‌اند. علاوه بر این، میزان جان اصلی بازیکنان هم افزایش یافته تا زمان لازم برای کشتن طولانی‌تر شود. همه Perkها از ابتدای یک Match در دسترس هستند.

نکته دیگر این است که تمام محتویات و خریدهای انجام شده شما در Modern Warfare 2 و Warzone به بازی جدید منتقل خواهند شد.

بخش زامبی Modern Warfare 3 دارای بزرگ‌ترین نقشه تاریخ این بخش خواهد بود. Treyarch که اولین بخش زامبی Call of Duty را طراحی کرده بودند، مسئول توسعه زامبی Modern Warfare 3 هستند. این بخش «داستانی غیر زمینی و عجیب از Dark Aether» را تعریف می‌کند که در جهان Modern Warfare جریان دارد. طبق معمول رازهایی هستند که باید کشف کنید.

این عنوان روز 10 نوامبر (19 آبان) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سریز ایکس/اس، ایکس باکس وان و پی‌سی منتشر خواهد شد. پیش‌خرید کنندگان یک هفته زودتر به بخش داستانی دسترسی خواهند داشت. پیش‌خرید بازی همچنین دسترسی زودهنگام به بتای بخش چندنفره هم فراهم می‌کند. کاربران پلی استیشن زودتر به بتا دسترسی دارند، اما در نهایت برای همه پلتفرم‌ها قابل بازی خواهد بود.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *