گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: پورت نینتندو سوییچ Batman: Arkham Knight بسیار بد عمل می‌کند

به گزارش گیمین‌گرویتی، به‌نظر می‌رسد پورت‌های بد بازی Batman: Arkham Knight تمامی ندارد. کسانی که این بازی را در زمان عرضه روی رایانه‌های شخصی بازی کرده‌اند، با این قضیه‌ آشنا هستند. اما ظاهراً پورت نینتندو سوییچ این عنوان، حتی بدتر عمل می‌کند.

 

در‌ ویدیویی که توسط اولیور مکنزی (Oliver Mackenzie) از رسانه‌ی دیجیتال فاندری (Digital Foundry) منتشر شده، پورت سوییچ این عنوان بسیار بد به نظر می‌رسد. این بازی روی کنسول سوییچ، حتی با افت‌های گرافیکی که داشته، باز هم در اجرا ضعیف عمل می‌کند و حتی در بعضی موارد، با عدد سرسام‌آور صفر فریم‌برثانیه اجرا می‌شود. همچنین، این عنوان با گلیچ‌هایی که باعث غیرقابل بازی شدن می‌شود نیز دست‌و‌پنجه نرم می‌کند.

 

اولیور مکنزی می‌گوید:

 

پورت بازی Arkham Knight روی سوییچ غیرقابل قبول است. عملکرد افتضاح، کیفیت گرافیکی ضعیف، و گلیچ‌هایی که باعث غیرقابل بازی شدن می‌شود. من در هفته بعد، ویدیویی راجع به این پورت و پورت‌های دیگر نسخه‌های این سری روی سوییچ خواهم ساخت.

 

مایه‌ی تاسف است که پورت بازی Batman: Arkham Knight در چنین وضعیتی منتشر شده است، چون این بازی لیاقت بیشتر از این‌ها را دارد.

بازی Batman: Arkham Knight اکنون روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. مجموعه‌ی Batman: Arkham Trilogy پیش‌تر برای نینتندو سوییچ معرفی شده بود و همچنین با انتشار تریلری، تایید شد که لباس جدیدی از فیلم The Batman به این بازی اضافه خواهد شد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *