گیمینگرویتی

ثبت نام

تماشا کنید: لباس فیلم The Batman در تریلر جدید بازی Batman: Arkham Trilogy

به گزارش گیمین‌گرویتی، با عرضه شدن بازی Batman: Arkham Trilogy ساخته‌ی استودیوی راکستدی (Rocksteady) و برادران وارنر (WB Games) در ماه بعد برای نینتندو سوییچ، طرفداران مشتاق این بوده‌اند تا ببینند چه محتوایی را از نظر لباس جدید الهام گرفته شده از هنرنمایی رابرت پتینسون (Robert Pattinson) در قامت شوالیه‌ی تاریکی در فیلم The Batman دریافت خواهند کرد. اکنون به لطف منتشر شدن تریلر زمان عرضه‌ی این بازی، نه‌تنها ما می‌توانیم نگاهی بهتر بر این لباس بیاندازیم، بلکه می‌دانیم این لباس به‌صورت رایگان در روز عرضه در دسترس خواهد بود.

 

شما می‌توانید تریلر منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

برای کسانی که نمی‌دانند، این لباس، به‌طور اشتباهی روی بقیه‌ی پلتفرم‌ها برای بازی Batman: Arkham Knight قبل از اینکه سریعاً پاک شود، منتشر شده بود. اکنون تایید شده است که این لباس انحصاری زمانی نینتندو سوییچ است و در روز عرضه‌ی این بازی، یعنی 10 آذر (1 دسامبر) در دسترس قرار خواهد گرفت. این لباس برای دیگر پلتفرم‌ها، یعنی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن و ایکس‌باکس، در تاریخ 25 آذر (15 دسامبر) در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

بازی The Batman: Arkham Trilogy سه نسخه‌ی تحسین شده‌ی این سری را به همراه تمامی بسته‌های الحاقی عرضه شده به پلتفرم نینتندو سوییچ می‌آورد. و بله، این بسته‌های الحاقی شامل بسته‌ی الحاقی انحصاری پلی‌استیشن 3 هم می‌شود. محتوایی که به شما اجازه می‌داد تا به عنوان جوکر بازی کنید.

 

بازی‌های این مجموعه، Arkham City ،Arkham Asylum و Arkham Knight روی رایانه‌های شخصی از طریق استیم و اپیک‌گیمز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی فیلم The Batman را از این لینک بخوانید

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *