گیمینگرویتی

ثبت نام

گیم‌پلی ۱۸ دقیقه‌ای از Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد

سایت گیم‌اسپات اخیرا ویدیویی 18 دقیقه‌ای از گیم پلی Avatar: Frontiers of Pandora منتشر کرده است. به گزارش گیمین‌گرویتی، در تریلر Avatar: Frontiers of Pandora، بخش‌های مختلفی از تیرانداز اول شخص تا جهان باز را به نمایش می‌گذارد. آن را در زیر بررسی کنید.

از پرواز در آسمان و نبرد با Aerospatiale SA-2 Samson تا حمله به پایگاه اصلی جناح، موارد زیادی برای دیدن وجود دارد. بازیکنان همچنین با AMP Suits مبارزه خواهند کرد، و می‌توانند از ضعف های مختلف، از آسیب رساندن به شیشه کابین خلبان برای کشتن خلبان تا انفجار کوله پشتی او استفاده کنند. DNAهای Far Cry در بازی آشکار است، چه خاموش کردن آلارم پایگاه یا سر خوردن در محیط (اگرچه بازیکن گزینه‌های حرکتی دیگری مثل پرش های شارژ شده، داش های هوایی و غیره دارد).

بیشتر بخوانید: تریلر جدید بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای PC و قابلیت های آن

همچنین یک ماموریت جانبی که در آن باید یک خلبان انسانی را نجات دهید نیز به نمایش گذاشته شد که در آن توانایی هایی مانند استفاده از Na’vi Sense برای جمع آوری اطلاعات در مورد محیط اطراف را دیدیم.. Avatar: Frontiers of Pandora در 7 دسامبر برای Xbox Series X/S، PS5 و PC عرضه می شود. جزئیات بیشتر در مورد گیم پلی را اینجا ببینید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

یک پاسخ به “گیم‌پلی ۱۸ دقیقه‌ای از Avatar: Frontiers of Pandora منتشر شد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *