گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر جدید بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای PC و قابلیت های آن

به گزارش گیمین‌گرویتی جدیدترین بازی در حال توسعه Ubisoft و Massive Entertainment یعنی Avatar: Frontiers of Pandora. نمایش‌هایش همه را به شگفتی انداخته است، اگرچه بیشتر ویدئوهایی که تا کنون دیده‌ایم روی کنسول PS5 اجرا شده‌اند. حالا سوال این است که این بازی چگونه بر روی یک کامپیوتر قدرتمند عمل می‌کند؟ دیگر نیاز به سوال ندارید، زیرا Ubisoft تازه‌ترین تریلر ویژگی‌های نسخه کامپیوتر Avatar را منتشر کرده است.

استودیو Massive ویژگی‌های متنوعی برای بازیکنان Avatar بر روی کامپیوتر ارائه می‌دهد، از جمله بازتاب‌ها و سایه‌های ray traced. این ray tracing به گونه‌ای دقیق تنظیم می‌شود که می‌توانید با استفاده از منوی گرافیکی جزئیات سایه‌ها و بازتاب‌های بازی را به دقت تغییر دهید. همچنین بازیکنان می‌توانند از تنظیمات نمایش WideScreen و چند مانیتوری بهره‌برندارند و همچنین نکته جالب‌توجه دیگر، این بازی در زمان عرضه دارای FSR 2 و DLSS خواهد بود. می‌توانید تریلر را در زیر تماشا کنید.

استفاده Avatar: Frontiers of Pandora از FSR و DLSS در زمان عرضه به هر حال چیز مهمی است، زیرا Ubisoft برای این بازی با AMD همکاری کرده است و بازیکنان به تدریج به عدم وجود DLSS در زمان عرضه در بازی‌ها عادت کرده‌اند. این موضوع در بازی‌هایی مانند Star Wars Jedi: Survivor نیز صدق کرده و به نظر می‌آید که در مورد بازی Starfield نیز این موضوع رخ داد. البته، تریلر فوق به طور مستقیم به DLSS اشاره نمی‌کند، اما Ubisoft یک اشاره به آن در مقاله وبلاگ خود داشته است. هیچ جزئیاتی در مورد نسخه خاصی از DLSS که می‌توان انتظار داشت، ذکر نشده است – احتمالاً نباید انتظار داشته باشیم که DLSS 3 در اینجا باشد. همکاری با AMD ، DLSS را از Avatar حذف نمی‌کند، اما احتمالاً می‌خواهند تا قبل از اجرای FSR 3، DLSS 3 در بازی وجود نداشته باشد.

بازی “Avatar: Frontiers of Pandora” یک بازی اکشن و ماجراجویی اول شخص است که توسط Massive Entertainment به همکاری با Lightstorm Entertainment و Disney توسعه یافته است. با استفاده از آخرین نسخه از موتور Snowdrop ساخته شده و به طور انحصاری برای نسل جدید کنسول‌ها و کامپیوتر توسعه یافته است. “Avatar: Frontiers of Pandora” دنیای Pandora را با تمام زیبایی و خطراتش یک تجربه جهان‌باز جذاب به وجود می‌آورد. در این داستان جدید و مستقل، به عنوان یک Na’vi بازی کنید و در سفری به عنوان Western Frontier عمل کنید، یک منطقه تازه‌تر از Pandora که تا کنون مشاهده نشده است. دنیای زنده و واکنش‌پذیری را کاوش کنید که توسط موجودات منحصر به فرد و شخصیت‌های جدیدی سکونت دارند و نیروهای قوی RDA که تهدیدی برای آن‌ها می‌باشند، دور برگردانید.”

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *