گیمینگرویتی

ثبت نام

تریلر انیمه سینمایی مورد انتظار Attack on Titan: The Final Chapters Part 2 منتشر شد

Pony Canyon تریلر جدیدی را برای قسمت دوم انیمه Attack on Titan Final Season THE FINAL CHAPTERS منتشر کرد. گروه Linked Horizon آهنگ تم این انیمه با نام “Nisen-nen… Moshiku wa…. Niman-nen ato no Kimi e” (To You in 2,000… or… 20,000 Years From Now) را اجرا می‌کند و شما می‌توانید این تریلر را در پایین ببینید:

این انیمه در تاریخ 4 نوامبر (15 آبان) ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران از شبکه NHK General پخش خواهد شد. این انیمه همچنین در ژاپن از طریق سرویس های Lemino، d Anime Store، Netflix، TELASA، U-NEXT، Amazon Prime، DMM TV و ABEMA در دسترس بوده و مدت زمان آن نیز 85 دقیقه خواهد بود.

قسمت اول این انیمه در تاریخ 3 مارس به صورت یک قسمت یک ساعته پخش شد. Crunchyroll این انیمه را با عنوان Attack on Titan Final Season THE FINAL CHAPTERS Special 1 پخش کرد. این انیمه همچنین در هولو پخش می شود. تونامی این قسمت را در تاریخ 9 سپتامبر پخش کرد. گروه SIM برای اجرای آهنگ تم جدید این انیمه با نام “Under the Tree” بازگشت.

تیتر قسمت سوم از فصل آخر انیمه Attack on Titan به زبان ژاپنی Shingeki no Kyojin The Final Season Kanketsu-hen Zenpen است که نشان می دهد این قسمت نیمه اول است و تیتر قسمت چهارم به زبان ژاپنی Shingeki no Kyojin The Final Season Kanketsu-hen Kōhen است که نشان می دهد این قسمت نیمه دوم است.

فصل آخر انیمه Attack on Titan در دسامبر 2020 در شبکه NHK پخش شد و 16 قسمت داشت. Funimation و Crunchyroll هر دو این انیمه را با زیرنویس انگلیسی پخش کردند. بلوک برنامه نویسی تونامی از شبکه Adult Swim این انیمه را در ژانویه 2021 پخش کرد و Funimation در همان ماه پخش دوبله انگلیسی آن را آغاز کرد.

قسمت دوم فصل آخر انیمه Attack on Titan با قسمت 76 در ژانویه 2022 در شبکه NHK General پخش شد و 12 قسمت داشت. Crunchyroll و Funimation قسمت دوم را به صورت همزمان با پخش آن در ژاپن پخش کردند.

فصل اول انیمه تلویزیونی Attack on Titan در آوریل 2013 و فصل دوم در آوریل 2017 پخش شد. قسمت اول فصل سوم در ژوئیه 2018 و قسمت دوم آن در آوریل 2019 پخش شد.

حاجیمه ایسیاما مانگای اصلی Attack on Titan را در سال 2009 در مجله Bessatsu Shōnen Magazine از انتشارات Kodansha آغاز کرد و این مجموعه را در آوریل 2021 به پایان رساند. جلد 34 و آخرین جلد این مانگا در ژوئن 2021 منتشر شد. انتشارات Kodansha USA Publishing این مانگا را به صورت دیجیتال و چاپی به زبان انگلیسی منتشر کرد و جلد 34 را در اکتبر 2021 منتشر کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *