گیمینگرویتی

ثبت نام

انیمه سینمایی Attack on Titan: The Final Chapters Part 2 قرار است ۸۵ دقیقه باشد!

حساب رسمی توییتر انیمه Attack on Titan روز جمعه اعلام کرد که انیمه Attack on Titan Final Season THE FINAL CHAPTERS Part 2 به طول ۸۵ دقیقه خواهد بود!

این انیمه در تاریخ ۴ نوامبر (۱۵ آبان) در کانال NHK General در ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران پخش خواهد شد. این انیمه همچنین در خدمات Lemino، d Anime Store، Netflix، TELASA، U-NEXT، Amazon Prime، DMM TV و ABEMA در ژاپن پخش خواهد شد.

قسمت اول به عنوان یک قسمت ویژه یک ساعته در تاریخ ۳ مارس پخش شد. Crunchyroll این انیمه را با عنوان Attack on Titan Final Season THE FINAL CHAPTERS Special 1 پخش کرد. این انیمه همچنین در Hulu پخش می شود.

انیمه Attack on Titan The Final Season در دسامبر 2020 در NHK پخش شد و برای 16 قسمت پخش شد. Funimation و Crunchyroll هر دو این انیمه را با زیرنویس انگلیسی پخش کردند. برنامه Toonami شبکه Adult Swim در ژانویه 2021 شروع به پخش این انیمه کرد و Funimation در همان ماه شروع به پخش دوبله انگلیسی کرد.

Attack on Titan The Final Season Part 2 با قسمت 76 در کانال NHK General در ژانویه 2022 و برای 12 قسمت پخش شد. Crunchyroll و Funimation قسمت دوم را همانطور که در ژاپن پخش می‌شد، در اختیار قرار دادند.

بیشتر بخوانید: با انتشار تریلری قسمت ویژه انیمه Attack on Titan آبان پخش خواهد شد

اولین فصل انیمه تلویزیونی در آوریل 2013 و فصل دوم در آوریل 2017، بخش اول فصل سوم در ژوئیه 2018 و بخش دوم در آوریل 2019 پخش شدند.

Hajime Isayama مانگای اصلی Attack on Titan را در مجله Bessatsu Shōnen Magazine Kodansha در سال 2009 راه اندازی کرد و این مجموعه را در آوریل 2021 به پایان رساند. جلد 34 و آخر مانگا در ژوئن 2021 منتشر شد. انتشارات Kodansha USA Publishing این مانگا را به صورت دیجیتال و چاپ شده به زبان انگلیسی منتشر کرد و جلد 34 را در اکتبر 2021 منتشر کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *