گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بازی Assassin’s Creed Red از Elden Ring الهام گرفته است

به گزارش گیمین‌گرویتی، طبق گزارشات، بازی بعدی از سری Assassin’s Creed به نام Red که در فئودال ژاپن جریان دارد، از تعدادی از بازی‌های استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) الهام می‌گیرد.

 

در ویدیویی منتشر شده از j0nathan، لیکر مورد اطمینان بازی‌های Assassin’s Creed، مشخص شده است که نقشه‌ی این بازی از نسخه‌ی Valhalla بزرگ‌تر است ولی در حد نسخه‌ی Odyssey نیست و از مارکرها و راهنما‌های کم‌تری به مانند بازی Elden Ring استفاده خواهد کرد. این تغییری بزرگ در این سری است، به این خاطر که در بازی‌های گذشته، هرچیز کوچک و بزرگی به صورت مارکر در نقشه نشان داده می‌شدند.

ارائه‌ی راهنمای کم‌تر به مانند بازی Elden Ring تنها مکانیکی که از بازی‌های FromSoftware الهام می‌گیرد نیست، به گفته‌ی این لیکر، در این بازی به مانند بازی Sekiro: Shadows Die Twice، دشمنان حالتی دفاعی خواهند داشت که می‌توان آن را شکست و آن‌ها را آسیب‌پذیر کرد. برخلاف بازی‌های گذشته‌ی این سری که دشمنان هوش مصنوعی خوبی نداشتند، در این نسخه، آن‌ها از خود بسیار بهتر دفاع می‌کنند و مبارزات شدیدتر و حساس‌تری خواهیم داشت.

شخصیت‌های اصلی بازی Assassin’s Creed Red، نائوی (Naoi) و یاسوکه (Yasuke) هستند که قادرند از مهارت‌های مختلفی برای پنهان کردن خودشان دربرابر دشمنان استفاده کنند. نائوی که یک شینوبی مونث است از وسایلی مانند Kutai، Shurkien، Smoke Bombs و Bell استفاده می‌کند درحالی که مهارت‌های یاسوکه هنوز مشخص نیست. هردوی آن‌ها قادر خواهند بود تا از گرپلینگ هوک (Grappling Hook) استفاده کنند و در چمن‌ها به صورت سینه‌خیز قایم شوند. در میان این سیستم‌های تازه، یک سیستم جاسوسی هم وجود خواهد داشت که به پلیرها اجازه می‌دهد پس از حمله به کمپ‌های دشمن، درصورت زنده گذاشتن جاسوس‌ها، آن‌ها را جذب کنند و به خدمت خود درآوردند.

بازی Assassin’s Creed Red هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد، ولی آخرین نسخه از این سری، به نام Mirage هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها در دسترس قرار دارد که نقد و بررسی این عنوان را می‌توانید از این لینک مطالعه کنید. همچنین، شایعه شده است که بخش مدرن بازی Assassin’s Creed Red در آینده جریان خواهد داشت که می‌توانید برای خواندن این خبر، کلیک کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *