گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بخش مدرن بازی Assassin’s Creed Codename Red در آینده جریان دارد.

به گزارش گیمین‌گرویتی،کلانشهر‌‌های تاریخی سری Assassin’s Creed همواره ستون فقرات اصلی این مجموعه بوده‌اند و داستان‌های مدرن سری همواره موفقیت مشابه‌ای نداشته است. داستان مدرن اغلب به خاطر پیچیدگی زیاد یا کمبود جذابیت توسط بازیکنان مورد انتقاد قرار گرفته است. با اما با بازی بعدی در سری، یوبی‌سافت ممکن است به نحوه‌ای جذاب تغییراتی در این زمینه داشته باشد.چندی پیش نیز اطلاعات جدیدی از شخصیت اصلی بازی منتشر شد اینجا بخوانید.

بازی Assassin’s Creed Codename Red تایید شده است که در ژاپن فئودال قرار دارد، اما چه انتظاراتی از تنظیمات مدرن آن داریم؟ به ویژه که Assassin’s Creed Valhalla در سال 2020 داستان مدرن متمرکز بر لیلا حسن را که با Origins در سال 2017 آغاز شده بود به پایان رساند. بر اساس گزارش Tom Henderson از Insider Gaming، بازی بعدی در این مجموعه به آینده خواهد رفت.

به گفته Henderson، بخش‌های مدرن Assassin’s Creed Codename Red در دهه‌ی آخر قرن بیست و یکم، بین سال‌های 2090 تا 2099، قرار دارند و شخصیت‌های کاملا جدیدی از شرکت Abstergo Industries را به تصویر می‌کشند.

جالب است که اخیراً YouTuber Sliderv2 توانسته است یک صحنه پس از اتمام اساسینز کرید Mirage که استفاده نشده بود پیدا کند، در آن دو شخصیت در گفت‌وگو با یکدیگر به یک رویداد به نام “شیفت بزرگ” اشاره کرده و قرن بیست و یکم را به عنوان “تاریخ باستان” نامیده‌اند.

جالب است که به نظر می‌آید که صحنه استفاده نشده به Assassin’s Creed Codename Hexe، بازی اصلی بعد از Codename Red، مرتبط است، که نشان‌دهنده این است که پس از انتشار این بازی، ممکن است این “شیفت بزرگ” در داستان مدرن Codename Red دیده شود.

اطلاعات فاش شده نشان میدهد که Assassin’s Creed Codename Red در سال 2024 عرضه خواهد شد، همچنین یک کارمند یوبی‌سافت اخیراً در LinkedIn به این قضیه اشاره کرده است. گفته شده است که این بازی دارای دو شخصیت قابل بازی یک سامورایی و یک شینوبی خواهد بود و اطلاعات رسمی در اوایل سال 2024 منتشر می‌شوند.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *