گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Assassin’s Creed Red شامل اولین Assassin‌ واقعی و تاریخی می‌شود

به گزارش گیمین‌گرویتی، اینسایدر گیمینگ (Insider Gaming) متوجه شده است که سامورایی حاضر در Assassin’s Creed Red، بر اساس یک سامورایی آفریقایی واقعی به نام یاسوکه (Yasuke) است.

 

بیشتر بخوانید: بازی Assassin’s Creed Red از Elden Ring الهام گرفته است

 

درحالی که داستان یاسوکه بیش‌تر در قصه‌ها و روایت‌ها جریان دارد، او شخصیتی است که واقعاً در طول تاریخ حضور داشته است و او را به اولین شخصیت اصلی سری Assassin’s Creed تبدیل می‌کند که واقعی است.

 

فرضیه‌های حضور یاسوکه در بازی Assassin’s Creed Red به گزارش Insider Gaming به اوایل امسال باز‌می‌گردد که تایید شد این بازی، دو شخصیت قابل بازی خواهد داشت. در پی صحبت‌ها با منابع مختلف، اینسایدر گیمینگ درمی‌یابد که شخصیت مذکر بازی مورد بحث قطعاً یاسوکه است، اما شخصیت‌پردازی او برای همسو شدن با مسیر و داستان بازی، دستخوش تغییراتی شده است.

 

اوایل امسال، کاربری در پلتفرم X (توییتر سابق) به نام j0nathan، اطلاعاتی را از شخصیت مونث بازی به نام نائوئه (Naoe)، کسی که به دنبال انتقام مرگ پدرش است، فاش کرد. اینسایدر گیمینگ نیز این اطلاعات را تایید می‌کند و نام کامل او نائوئه فوجیباناشی (Naoe Fujibayashi)، فرزند فوجیبایاشی ناگاتو (Fujibayashi Nagato) افسانه‌ای است که او هم در طول تاریخ وجود داشت. همچنین، ناگاتو یکی از سه ایگا جانین (Iga Jōnin)ها قلمداد می‌شود‌.

 

همچنین، در اوکتبر ۲۰۲۳، اولین تصویر از نائوئه از طریق پروفایل اکانت لینکدین (LinkedIn) پیر بودریو (Pierre Boudreau)، نویسنده‌ی ارشد بازی فاش شد.

 

به مانند نائوئه، داستان یاسوکه هم با تراژدی و غم شروع می‌شود و همانطور که ذکر شد، شخصیت‌پردازی او برخلاف داستان واقعی‌اش دچار تغییراتی شده است. در بازی Assassin’s Creed Red، یاسوکه یک برده بوده و در کشتی بردگان سفر می‌کرده است. این کشتی مورد حمله‌ قرار می‌گیرد و همه، از جمله معشوقه‌ی او کشته می‌شوند؛ اما او از این حادثه جان سالم به در می‌برد. سپس یاسوکه نجات می‌یابد و به ژاپن آورده می‌شود، جایی که به نوبوناگا (Nobunaga) خدمت کرده و راه و رسم یک سامورایی را فرا می‌گیرد.

 

مشخص شده است که در ابتدای بازی، نائوئه و یاسوکه دشمنان هم هستند، اما بعدتر به دلیل خواسته‌شان برای اتحاد ژاپن، با یکدیگر متحد می‌شوند.

 

اینسایدر گیمینگ دریافته است که شخصیت‌های تاریخی دیگر این بازی شامل فوجیباشی ناگاتو (پدر نائوئه)ز اودا نوبوناگا (Oda Nobunaga)، آکچی میتسوشیده (Akechi Mitsushide)، هاتوری هانزو (Hattori Hanzo)، تویوتومی هیدیوشی (Toyotomi Hideyoshi)، همسر هیدیوشی یعنی کودای‌این (Kōdai-in)، اویچی (Oichi)، آشیکاگا یوشیاکی (Ashikaga Yoshiaki) آکچی کاگمیتسو (Akechi Kagemitsu) و افراد دیگر می‌باشد.

 

درحال حاضر مشخص نیست که آیا یوبیسافت (Ubisoft) نام واقعی یاسوکه را در این بازی استفاده می‌کند یا خیر.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *