گیمینگرویتی

ثبت نام

شایعه: بازی جدید Sonic در سال بعد عرضه خواهد شد

به گزارش گیمین‌گرویتی، سندی فاش شده نشان می‌دهد که سگا (SEGA) یک بازی Sonic در خط داستانی اصلی دیگر را به همراه بسته‌ی الحاقی بازی Sonic Superstars در سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد.

 

سگا از سال گذشته به طور ثابت درحال عرضه محتوا‌های گوناگونی از فرنچایز Sonic بوده است و همانطور که بسیاری از افردا انتظار دارند، این شرکت همچنان برنامه دارد که به این کار ادامه دهد و طرفداران می‌توانند برای سال آینده هیجان‌ داشته باشند.

اخیراً، سندی داخلی از سگا در پلتفرم Reddit فاش شد که جزییات برنامه‌های سگا برای عرضه سونیک در سال ۲۰۲۴ را لو داد که بعدتر، سریعاً پاک شد.

در این اسناد، نه‌تنها سگا برنامه دارد تا یک بسته‌ی الحاقی برای بازی دوبعدی Sonic Superstars در سال بعد، بلکه بازی‌ای از خط داستانی اصلی بازی در همین سال عرضه کند.

همچنین، در سال ۲۰۲۴ انتظار می‌رود که فصل سوم انیمیشن Sonic Prime نتفلیکس و Knucles TV عرضه شود، درحالی که ادریس البا (Idris Elba) نقش خود را به عنوان پروتاگونیست تکرار می‌کند، هردوی این عناوین برای سه ماهه‌ی اول سال ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی شده‌اند. طبق این سند، سومین فیلم Sonic the Hedgehog در ماه دسامبر، و یک بازی موبایلی جدید Sonic در بهار سال بعد عرضه خواهد شد.

در سال ۲۰۲۲ عرضه‌ی بازی جهان‌باز سه‌بعدی Sonic Frontiers رقم خورد که در ماه‌های بعد از عرضه‌ی آن، محتواهای مختلفی دریافت کرد، پس واضح است که طرفداران کمبودی در دریافت محتوای جدید از این بازی نداشته‌اند. اگر برنامه‌های سگا در ۱۲ ماه آینده آینده برای سونیک همانطور باشد که این اسناد افشا شده نشان می‌دهند، باید جالب‌ باشد که ببینیم که این شرکت بالاخره به‌طور رسمی از این اطلاعات رونمایی کند.

اوایل امسال، سگا گفت که برای فرنچایز سونیک به غیر از ساخت نسخه‌های جدید از این سری، ریمیک‌ها و ریمستر‌هایی از نسخه‌های قبلی را در نظر خواهد گرفت. همچنین، شما می‌توانید برای خواندن نقد و بررسی بازی Sonic Frontiers کلیک کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *