گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Alan Wake 2 دو بسته الحاقی دریافت خواهد کرد

سم لیک (Sam Lake) از استودیوی رمدی (Remedy) گفت که این بسته‌های الحاقی قابل توجه خواهند بود. در حال حاضر، تایید شده که این بازی دو بسته الحاقی پس از عرضه خود دریافت خواهد کرد.

 

به گزارش گیمین‌گرویتی، ما تقریباً اواسط ماه اکتبر هستیم و عناوین بزرگی قرار است در هفته‌های آینده منتشر شوند. این شامل بازی استودیوی رمدی اینترتینمنت (Remedy Entertainment)، Alan Wake 2 می‌شود که 5 آبان ماه (27 اکتبر) عرضه خواهد شد (بعد از یک تاخیر برای جلوگیری از رقابت با Marvel’s Spier-Man 2) و نوید بیش‌ از 20 ساعت گیم‌پلی را می‌دهد، اما دو بسته الحاقی بعد از عرضه بازی در راه هستند.

 

این همه ماجرا نیست، درحالی که این عنوان بسته الحاقی رایگان هم دریافت خواهد کرد، کارگردان خلاق استودیوی رمدی (Remedy)، سم لیک (Sam Lake) در EGX گفت:

 

ما درباره چیزهای جالب، با موسیقی و با لایو اکشن صحبت کرده‌ایم. ما زیاد درمورد بسته‌های الحاقی صحبت نکرده‌ایم. مطمئناً، ما بسته الحاقی بزرگ‌تر و پولی این عنوان را Night Springs نامیده‌ایم که خاطرات را از جمله Lake House زنده می‌کند. اما به غیر از این، ما بسته الحاقی رایگان هم خواهیم داشت. آن‌ها هم قابل توجه خواهند بود و من انتظار این را دارم که بعد از عرضه بازی، به اطلاعات بیشتری بپردازم. اما آن تنها برای کسانی خواهد بود که بازی را تهیه کنند.”

 

هنوز معلوم نیست که این بسته الحاقی رایگان چیست، اما احتمالاً شبیه به بازی Control خواهد بود. شخصیت اصلی این بازی، جسی فیدن (Jesse Faden) لباس جدید و ماموریت‌های جدیدی دریافت کرد که به طور رایگان عرضه شد، درحالی که دو بسته الحاقی داستانی، The foundation و AWE پولی بودند.

 

بازی Alan Wake 2 هفته بعد برای ایکس‌باکس سری ایکس/اس، پلی‌استیشن 5 و رایانه‌های شخصی از طریق فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار خواهد گرفت. این بازی فقط به صورت دیجیتالی و به قیمت 60 دلار به روی کنسول‌ها، و 50 دلار به روی رایانه‌های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

همچنین، شما می‌توانید برای خواندن مشکلات کنسول Xbox Series S که سازنده این بازی درمورد آن‌ها صحبت کرده، اینجا کلیک کنید.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *