گیمینگرویتی

ثبت نام

بازی Alan Wake 2 با ۱۰ روز تأخیر منتشر خواهد شد

استودیو فنلاندی Remedy یک تأخیر جزئی برای Alan Wake 2 اعلام کرده و طبق گفته‌های این استودیو، بازی ترسناک بقا مورد انتظار آلن ویک ۲ به‌جای تاریخ تأیید شد قبلی آن یعنی ۱۷ اکتبر، اکنون قرار است در تاریخ ۲۷ اکتبر برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس سری اس/اکس، پی‌سی و پلی‌استیشن 5 عرضه می‌شود.

داستان بازی Alan Wake 2، بیش از یک دهه پس از وقایع نسخه اول بازی اتفاق می‌افتد و نویسنده معروف و البته بدشانس ما، آلن ویک در Dark Place به‌دام‌افتاده است و باید برای فرار از آنجا راه چاره‌ای پیدا کند. در ادامه با گیمین‌گرویتی همراه باشید.

در همین حال، مأمور اف‌بی‌آی، ساگا اندرسون پس از وقوع یک سری قتل‌های تشریفاتی و مذهبی در شهر بت‌نی برایت فالز تحقیقات خود را آغاز می‌کند و در همین حین، او حضور بدخواهانه‌ای را کشف می‌کند که می‌توانید تبدیل به تهدیدی برای غلبه بر این جامعه زیباشهر باشد!

 استودیو Remedy قبلاً اعلام کرده بود که تیم سازنده هنگام ساخت Alan Wake 2 برای اینکه بازیکن احساس آسیب‌پذیری بیشتری کند، نگاه ویژه‌ای به فرانچایز Resident Evil داشته‌اند و الهام زیادی از این مجموعه گرفتند.

استودیو همچنین تأیید کرد که مدت‌زمان به اتمام رساندن بازی حدود ۲۰ ساعت طول خواهد کشید و بازیکنان کمپین هر دو شخصیت اصلی بازی یعنی ویک و اندرسون را به طور جداگانه کنترل خواهند کرد.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *